This Is My Life

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Kim - 19 januari 2011 17:41

Idag känns det som jag fått mycket gjort. Har rensat bort och sorterat bland Ludvigs kläder. Växer ju så det knakar. :) Och så har vi fått plocka fram lite större storlekar. Så mycket nytt som vi inte kunnat använda för det har varit för kallt... Men det får vi spara till hans syster :)


Sen har jag plockat undan lite. Johan har varit och handlat och köpt ny tv till vårt sovrum. Så istället för mams och paps lilla husvagnstv har vi en 32.a nu. Så nu ser man texten iaf :) Men tack mams och paps för lånet <3


Den sista omgång tvätt är nere och snurrar i tumlaren. Johan har matat Ludvig och busar med honom i soffan nu.


Idag har jag även försäkrat vår son. Blev TH då dom har bäst villkor :)


Så det har blivit mycket gjort idag nu när Johan har varit ledig. Skulle egentligen till IKEA me och köpa en hylla till Ludvigs rum, men det gör vi på söndag istället.


Imorrn är det jobb för älsk och jag återgår till att ha mamma-son mys hemma... <3


  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards