This Is My Life

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Kim - 24 januari 2011 22:17

hoppas att jag kan ha turen med mig :) har tävlat om ett namnsmycke på www.micahs.se. har ju inget och vill så gärna ha med Ludvigs namn :) annars får jag väl köpa ett. men dom är så dyra. och jag kan inte göra ett själv.. nåja. vi håller tummarna :)


va ju hos bm idag. och allt var bara bra med mig. snackade lite om förlossningen och sen tog vi prover. och undersökning. jag har läkt fullt ut och allt var jättefint. hon påminde mig också om att jag skulle tänka på att mitt bäcken har töjts så jag är bredare än vad jag var förr. kanske bra att tänka på om byxorna ändå inte skulle gå på när jag kommer ner i den vikt jag brukade ha. så jag inte går och bantar ner mig totalt...


har fått upp tv.n på väggen i sovrummet nu me =) jeaj... och så har vi tvättat. fan, just det. måste bädda rent sängen. suck. nåja... lillkillen sover gott och hoppas på att han sover lika många timmar inatt me :)

Av Kim - 24 januari 2011 10:34

godmorgon. 12 timmar. jag säger bara 12 timmar!!!!!!! vad jag ångrar att jag inte gick och la mig samtidigt som ludvig igår :) 12 timmar!!!!! han somnade vid åtta igår efter att ha badat och käkat. tänkte att det blir en tidig morgon för mig, men det gör inget. han är så pigg, go och glad på mornarna så det är bara mysigt. när jag hörde hur han låg där inne och sa ifrån på sitt eget lilla vis (gnyr, inte skriker då alltså) så skulle jag gå in till honom. MEN kunde INTE resa mig upp ur sängen. Låg på magen och ryggen sa stopp. väckte johan som gick in och tog ludvig. fy fan va ont det gjorde och vad jag har ont i den. jag fick försöka vrida mig till rygg och så fick johan hjälpa mig upp. gojjde.  iaf. under tiden johan gick in till ludvig så kollade jag på klockan och tänkte i mitt stilla sinne och klockan är runt 5 tiden för han sover alltid minst 8 timmar. men då va klockan 8!! jag utbrast till Johan att vår lilla påg har sovit i 12 timmar. nu tror jag dock bara detta var en engångsföreteelse. men you never know. och idag, just idag, blir lilla Ludvig 2 månader. shit vad tiden springer iväg. för två månader sen va han nyfödd. eller ja 7 timmar gammal. så liten han var. vår älskling :)


Ludvig i pappas famn när han är 9 timmar gammal. skulle lägga in en där han bara är 5 minuter gammal, men klippet va nog för kort för det funkar inte?


 

nu ligger både min stora och min lilla älskling och sover. och mina lurviga älsklingar päser me. jag ska snart hoppa in i duschen så jag är helt redo sen när Ludvig vaknar. vi ska ju till bm idag.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards