This Is My Life

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Kim - 26 januari 2011 10:10

jeaj. vägde ju mig i förrgår. då hade jag gått upp 5hg ju. men idag när jag vägde mig så har jag gått ner 1 kg sen jag gick upp dom 5hg :) bra bra =)


Ludvig sov 12 timmar inatt me =) han är så duktig. me like. we like :)


vår glada härliga underbara kille :)

  


jag skrev ju igår att han va så duktig när vi städade och klarade sig själv så bra :) här är ett litet videoklipp när han gungar. som han snackar och har roligt... har kommit på nu hur jag ska få dom på rätt håll. jag får filma på "fel" håll så blir dom på rätt håll här i bloggen... så här kommer sista på fel håll :)


 

inatt har det snöat och det gör det fortfarande. så trist. så jävla trist. men men. ville ju ut på en långpromenad idag. hoppas det blir uppehåll å att solen håller sig framme... och kanske får vi besök av Frida idag me om hon inte skulle jobba hela dagen. sen på fredag ska jag och Ludvig hem till Susanne och Vilma för lite mys. Johan jobbar ju och Jimmy ska till arenan för att se handboll. så då myser vi :)


har en kelen katt i knäet :) som fäller ngt fruktansvärt. borstar henne varje dag men har lika mkt hår kvar, ja jag kör med borsten på wheenä me en runda men hon fäller inte lika mycket. måste bada gogge snart...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards