This Is My Life

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Kim - 18 januari 2011 21:29

Idag har vi varit hos läkare på BVC. Vår lille kille är snart en stor kille. Han hade gått upp 415 gram och växt 1 cm. Det blev jag lite förvånad över, trodde han hade växt mer. Han är så stadig och lång. Växer bra iaf =) Nu väger har 4765 gram och är 56 cm lång :) Fick en tid me i slutet av februari för vaccination. Innan dess ska vi dit på öppet hus för vägning och mätning.


Johan skjutsade mig och Ludvig till Frida och Tyra imorse, dom va snälla och följde med :) Där mötte vi upp Susanne och Vilma. Sen köpte vi med oss fika hem till Frida. Och där spenderade jag och Ludvig hela dagen =) Nu sover han gott efter en bajsladdning och lite käk :) Ibland tömmer han varannan dag och ibland två dagar irad :) men så länge hans mage funkar utan att använda den ersättning med lite laxermedel i så är det kanon :) 


Vår stora fina kille i kläder han fått av moster <3 undrar om han kommer bli en "jag ska bara" kille :)

  


Jag myser med underbara Tyra i min famn, så sov hon i 1 timme. Så mysigt vi hade <3

  


Och Ludvig sov gott i moster Fridas famn <3

  


tack för en härlig dag mina vänner <3


imorrn är älsklingen ledig, då blir det städ och tvätt. och massa far&son mys <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards