This Is My Life

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Kim - 31 januari 2011 17:07

världens sötaste   


  

Av Kim - 31 januari 2011 10:26

i lördags hade vi ju som skrivits middagsbjudning. var himla trevlig. dock fick det ett snörpligt slut då lilla Tyra vaknade skrikandes efter att hon kräkt ner hela sängen. Lilla kickan hade blivit magsjuk. dom spenderade natten och kommande dag på sjukhus med kräkningar och hög feber. Så gårdagen bestod av att sanera här hemma, vädra och städa kliniskt allting. knack knack ta i trä, än känner vi inget. hoppas att det förblir så me. så jag var helt slut igår... hängde ut vår madrass och alla täcken på vädring, bytte sänkläder till lilla ludvig, spritade alla handtag, ja allting. gick en runda på dagen så han fick lite friskluft, så härligt väder. och sen  på kvällen va man helt slut efter att ha tvättat sex maskiner me. puh. snacka om att det var gott att somna nyduschad i vädrade och nybäddade sängar. UNDERBART!!!!


lillkillen sover nu efter att ha ätit. åt rätt mycket nu. bra bra. :) BVC på måndag. se hur han växer grabben. snart är det dags för hans vaccinering me. :( usch. ja ja... idag ska jag faktiskt bara ha en slappedag. har så ont i min rygg och foten, överansträngde mig nog rätt bra igår. sen till råga på allt så har man värsta mensvärken. tur man har fått piller av mor. får alltid så jävla ont...


Imorrn kommer Susanne och Vilma på en liten visit, ska vi ut och gå till babyland för att köpa lite söta grejor :)


shoppade ju i fredags när vi va på jägersro.


detta köpte jag på kapp ahl. dom har så coola kläder där :)


och detta på hm :) köpte dock en pandaskallra me, men den lekte ludvig me när fotot togs :)


min lillkille <3

   


        

               

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards