This Is My Life

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Kim - 23 januari 2011 18:51

åh. jag är helt slut. har så ont i min rygg. va ju på IKEA idag. köpte en helkropps spegel, äntligen så man kan se sig själv utan att behöva stå på en pall inne på katternas toalett :) en byrå/hylla till Ludvigs rum. Blev så mysigt  där inne nu. lampor. ramar och två växter. sen stack vi till babyland där jag köpte en snuttefilt till Ludvig. han fick ju en av farmor och farfar i julklapp, men den har så jävla hårt elefanthuvud så det gör ont om han skulle drämma till sig med den, så den får han vänta med att använda. så vi köpte en ny. en mjuk en från teddycompaniet. en giraff. han har ju redan speldosan i giraff så tänkte börja samla den serien :)


nu har vi precis käkat. lapskojs. enkelt att fixa och mumsigt gott...


handboll på tv och mys med ludvig som precis vaknade. han har inte sovit mycket idag. han var vaken hela tiden på Ikea. nyfiken och kollade runt. då och då dåsade han till för han var jättanstrött, men sen vaknade han till liv och kollade runt. nyfiken grabb =) och vaken grabb när han är vaken :)


imorrn blir det efterkontroll hos BM och sen storhandling på MAXI...



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards