This Is My Life

Alla inlägg under februari 2009

Av Kim - 19 februari 2009 17:16

Meeeeeeeeeeeeen...


Nina kommer nog inte hem förrän imorgon. suck... kom hem nu :)


Idag har Kim fått hjälpa Patrik (elektrikern som är här och fixar i butiken) med att skruva loss en transformator som satt innanför taket. Jag som har såå smala armar ;) fick ställa mig på en stege och stoppa in hela armen genom hålet och skruva. Jag är grym. Kändes typ som att ha armen i ett rövhål på en ko när man ska dra ut en kalv (inte för att jag har gjort det men jag har väl tittat på tv) och sen försöka få grepp med skruvmejslen runt skruven när man var livrädd för att ramla ner från stegen. Men jag lyckades iaf :) woho


slutar om en timme.


vad händer sen? ngn som vet...



Av Kim - 19 februari 2009 14:15

Ont i halsen. Ont i huvudet. Bläää. Knarkar halstabletter och alvedoner. Tur att det snart är helg så man kan vila ut. Bara jag inte får feber igen.


Men idag kommer iaf Nina hem. WEI. Hoppas jag iaf om hon inte stanna hemma längre.


Och nästa helg =) Det ser jag framemot. Då kommer PIFFI upp :D Och kanske Malin me. Då blir det girlpower helg... Och galej.


Underhåll mig...

Av Kim - 18 februari 2009 20:08

Jobbade tidigt idag. Bytte pass med Marika då hon behövde fler stängningar. Efter jobbet tog jag 12.02 tåget upp till kontoret i Falkenberg och lunchade med Gunilla, snackade lite med chefen om allt och inget (världens bästa chef btw) och sen så åkte jag ner vid 15.15 med Kjell till butiken och lämnade grejor. Vid 16.15 var min dag slut. Då gick jag hem. tvättade av mig sminket och kröp ner under täcket. Och där ligger jag nu fortfarande. Var så himla sugen på popcorn så jag poppade lite. Men det var inte alls så gott som jag föreställde mig det :( Har så ont i huet me. Och ingen pepsi max. suck...


Knight rider på tv... :D


sweet




Av Kim - 17 februari 2009 10:55

Snart ska jag bege mej till konditoriet och köpa en baguette jag kan ta med till jobbet, och sen ska jag jobba. så underbart väder idag. Vill vara ute heeela dagen.


Dagens outfit. Hur kan det komma sig att man alltid ser hemsk ut i huet med blixt och att jag alltid får världens största näsa? :) ha ha

Av Kim - 16 februari 2009 21:24



Såhär såg jag ut idag :) Min nya outfit :)

Var även på viktisarna. Har ju blivit guldmedlem men går dit en gång i månaden så jag behåller vikten. Och idag hade jag faktiskt gått ner till och med :) sammanlagt nu sen första invägningen -16,7 kg. Jag är stolt :)






































Av Kim - 15 februari 2009 14:12

härligt väder ute. har tvättat, dammsugat och dammat av idag. ska byta sängkläder också. ska nog ut och gå en runda sen med. men så tråkigt att göra det ensam.


Nina kommer inte hem förrän imorgon :(



Av Kim - 14 februari 2009 19:54

jaha


alla jävla hjärtans dag idag...... året mest överskattade dag... jag sitter ensam... har gjort heeela dagen.... legat i min säng med mina stinkande kläder och tittat på halva säsong 9 av beverly hills. medömkande och patetiskt. men ja, jag tycker synd om mig själv. vill vara lycklig. vill också ha ngn att dela denna dagen med... men men...


igår drog grannen med mig ut på after work. han är bra han. men gick hem igen vid åtta tiden. tittade på tv och somnade sen... skönt skönt


ha en förbaskat jävla bra dag alla jävla lyckliga människor...


nu är det schlager...

Av Kim - 12 februari 2009 19:17

Pappi, det har varit en sporthundsaffär typ och sedan ngt lager för paket eller ngt. Tror jag :) och jag sparar pengar =) har rikskuponger som jag får handla min mat för :) måste ju liksom köpa nya kläder för dom "riktiga" pengarna. Alla mina andra kläder är för stora. Inte så snyggt ;)


Ska se en film nu som jag hittade. Sen förhoppningsvis somna tidigt... Sista dagen imorgon på denna tidiga veckan. I helgen händer ju inte mycket. Vill kräka på alla jävla lyckliga människor som ska vara med sina kärlekar på lördag. Gah. Själv ska jag sitta i min ensamhet, om vädret är fint ska jag ta nga långpromenader... Glo på nga filmer kanske och bara vara... ensam... suck...


Imorgon ska jag iaf luncha med Gisela :) sen vet jag inte riktigt vad som händer dock... som sagt. ensam


Godnatt

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards