This Is My Life

Alla inlägg under februari 2009

Av Kim - 10 februari 2009 10:19

Igår var en rätt så okej dag faktiskt. Men på eftermiddag/kvällen så slutade den i huvudvärk och söndergråtna ögon. Hatar mig själv att jag är så jävla känslig. Men man måste bara få gråta av sig ibland. Synd bara att när man väl öppnar kanalerna så slutar det aldrig. Men blev iaf en relativt tidig säng gång. Somnade innan 22.00 Men lik förbannat gick jag ändå inte upp förrän 05.45 idag. Vägrade gå upp när klockan ringde 04.45 Som sagt, tur man har nära till jobbet...


Idag är jag trött, dåsig och slö. Ska dra mig in till stan direkt efter jobbet idag. Leta upp en present som jag ska skicka och sen ska jag bara powernapa. Får väl gå inom Hemköp så jag kan köpa ngt att äta me ikväll. Nudlarna är slut ;) Har ingen lust att stå å laga mat. Blir så deprimerad. Älskade att göra goda middagar förr. Men då var vi TVÅ. Det är deprimerande och tråkigt att laga mat till sig själv i vanliga fall. Men när man blivit lämnad så är det ännu jobbigare. SUCK


Woho. Får nog hem en TV till helgen :) yeah


mina naglar bara flagar sönder. Får fila och lacka till dom ikväll. Det som finns kvar. Så jag kan få tillbaka mina långa fina naglar igen...


get out of my mind


Av Kim - 9 februari 2009 17:59

heeej


såhär såg jag ut idag i min nya outfit. Bortse från att jag se förbaskat skum/konstig/ful/krabat ut i ansiktet då blixten aldrig gör en bra i fajset :)

Men visst blev jag läcker och visst ser jag smal ut?


nu är det nudlar på menyn

Av Kim - 9 februari 2009 06:11

...är det alltid så att man är stentrött och sen när man ska gå och lägga sig tidigt för man ska upp 04.45 Så blir man stenpigg så fort man kommer under täcket. Så typiskt. Men kom upp iaf när klockan ringde. Alltid ngt :)


Sitter nu på jobbet. Inte så trött ännu. Smyger väl på en i eftermiddag. Ska upp till kontoret idag 12.02 tåget. Kolla in dom nya lokalerna och träffa folk :)


Ha en bra dag

Av Kim - 8 februari 2009 17:58

Nu äntligen är jag helt färdig. Efter sex timmars slitande. Avslutningen blev en tur till solariet och sen en välbehövlig dusch.. Gud vad skönt det var. Nu är allt skinande rent... Och det känns så skönt.. Tack pappa :) Tyvärr pappa, är för trött för det ;)


Skulle lägga mig och kolla på en film. Men fick på världens sämsta film. Så nu får jag se om jag får tag på någon annan....


Upp 04.45 imorgon. HUGA


har nog gett upp nu

Av Kim - 8 februari 2009 11:52

Idag är det storstädning och tvättning som gäller.. Har till och med putsat fönstrena. Och det är inte det lättaste när man måste stå på fönsterbläcket och hänga ut som en jävla apa. Men nu är dom rena iaf =) Har dammat, dammsugat, rollat sängen(eftersom Jens fäller som ja, jag vet inte vad), torkat golven och renbäddat i sovrummet. Nu har jag bara dom andra rummen kvar. PUST. Och sen tvätta samtidigt. Så kom det en hagelstorm samtidigt.. tur jag hann in innan den kom... är rätt duktig idag faktiskt :)


Hoppas min tv kommer idag. Men det lär den väl inte göra. suck....


Igår så hade jag och Nina en slappedag. Jag kollade genom massa serier jag missat och Nina, nils och jens låg och sov bredvid mig i sängen :) sen på kvällen blev det thaimat och melodifestivalen. min favorit är ju lätt caroline af ugglas. Jag har aldrig tyckt om varken henne eller ngn av hennes låtar. Men den igår. den var så jävla bra. Var precis som om jag skrivit den till Andy, bortsett från att Andy inte träffat ngn annan. Men den var riktigt bra iaf...


tänker på dig - always

Av Kim - 6 februari 2009 12:46

Nu är jag riktigt mätt och dåsig. Blev tacobuffé idag med Gisela. Alltid lika trevligt och härligt att träffa henne. Är så glad att vi fortfarande har kontakt. För som jag sagt innan, hon är en av de absolut bästa vänner. Vi kan prata om allt. Och det är så skönt...


Grannen försöker få med mig ut ikväll. Tvivlar på läget. Blir nog en soffhelg. But i don´t know...


Du finns alltid hos mig

Av Kim - 6 februari 2009 11:03

... såg jag och Nina igår. Visst den var bra och insiktsfull. Men inte alls så bra som alla har sagt. Blev faktiskt lite besviken måste jag säga.


Nu har jag duschat och fräschat till mig. Ska möta Gisela om knappt en halvtimme så ska vi käka en lunch på stan innan jag ska till jobbet :)


Ha en bra dag


Saknar dig

Av Kim - 5 februari 2009 20:46

Var precis inne hos Joel och hämtade min dator. den är nu frisk :) Så glad. TUSEN TACK Joel för din hjälp :)


Det är bara att komma pappa. Här finns tomma lägenheter just nu :)


Nedan får ni bild på min fristadsoas som Nina kallar det :)


Nu ska jag komma ikapp med lite serier jag inte kunnat fixa :)


Tack än en gång Joel.. Tack

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards