This Is My Life

Alla inlägg under maj 2009

Av Kim - 12 maj 2009 12:05

denna topp jag har på mig fick jag av min pappa och mamma för nga år sen, då satt den tajt. Nu är den nästan lite för stor :) det gillar vi...


min kropp måste slått bakut igår, för när jag ställde mig på vågen idag, då va jag nere dom 5 hektona igen... Hmm.. nåja, jag är glad =) tror nog att vågen eller kroppen spelar mig ett spratt. mohaha


Skåne på fredag <3

Av Kim - 11 maj 2009 14:06

kom på en sak inatt när jag låg sömnlös. Om jag skulle råka ut för ngn olycka nu och dö, då vet ju inte riktigt mamma och pappa hur jag vill ha det. Så jag ska faktiskt skriva ner allting och lägga det i ett förseglat kuvert. Att endast få öppnas den dag Kim går bort. Får nog dock skriva kopior och lägga både hos mor och far och hos mig, om ngt skulle hända huset/lägenheten.


Men det ska jag göra. Hur jag vill bli begravd och att vissa människor inte är välkomna för att låtsas gråta och låtsas gå genom en sorg för min skull. Falska människor har jag fått nog av.


men det viktigaste är nog ändå Lill-Junior.


Kim - tänker på livet efter detta

Av Kim - 11 maj 2009 12:14

+ fin fint väder idag

+ 4 dagar till jag tar tåget till Skåne :)

+ 25 dagar till Skene (mindre än 26 iaf)

+ fick stor insikt av kuratorn idag

+ har med mig vattenmelon till jobbet =)


- 25 dagar kvar till Skene (mer än 24)

- 0,5+. satan

- inte sovit allt för mycket inatt. trött på detta nu

- tycker inte om när dom jag håller kär mår dåligt. J, du klarar detta.


Av Kim - 11 maj 2009 10:52

upp tidigt, iväg till kuratorn och sen viktväktarna. bara 5 hekto plus :) mindre än 7 iaf. och det är ändå rätt bra med tanke på mitt leverne dessa veckorna...


nu ska jag äta lite tonfisksallad och sen dra mig till jobbet innan tolv.



Av Kim - 10 maj 2009 21:11

nu har jag precis ätit räkor, majskolvar, baguetter och gott pålägg. och tittat på senaste Fast and Furious. sjukt bra. mycket bättre än dom andra. SE DEN!


nej om man ska vandra till sängen snart. ska upp tidigt imorgon, träffa kuratorn och sen till vikväktarna för kontrollvägning... :S


Kim - mätt

Av Kim - 10 maj 2009 14:29

Rehab låter som en bra idé Pappi. men tvivlar dock på att jag kan hålla det när det är 25-års fest :) ha, så dåligt som jag mådde så hade jag inte klarat resan ner. Tråkigt att det var så många bilar. Inget roligt då ju.


Nu har jag kommit hem från Maxi, tog en liten cykeltur. Köpte vattenmelon :) MUMMA. nu ska jag göra en tonfisksallad :) gott


Postkodslotteriet är ju här i Halmstad och delar ut 60 miljoner till 100 lyckliga vinnare. Inte ett dugg bitter. fast å andra sidan det var ju inte min postkod som vann, men tre nummer efter mig. Hade det varit mitt postnummer så hade jag varit ännu mer bitter. Nåja. man behöver iaf inte gå in till centrum för att höra konserten, det hörs ända hit till innegården. charlotte pirelli - hero. BLÄ...


Kim - ser framemot Skåneresan

Av Kim - 10 maj 2009 10:20

Piggare idag, så jag lär nog kunna dricka igen. Men jag har ett litet dilemma, vågen visar + 7 hekto. INTE bra. Och med tanke på att jag knappt äter så antar jag att det är alkoholen. Hmm, what to do? Får kanske skära ner lite på det. men det är ju så mycket nu. Skåne till helgen och i en heeel vecka :) sen skene :) sen sommar. gojjde. jag får nog ut och röra på mig mer så det jämnar ut sig.. det låter bra tycker jag. från och med imorgon ska jag verkligen vara ute och gå varje dag. vill inte att det ska vara +7 hekto... noo way...


var hemma hos Madde igår, blev bjuden på middag =) Hemmagjorda köttbullar, potatis och sååås :) sen drog hon med Mårten och gänget ner till Ystad för cruising. Galningar. jag stapplade hem på mina svaga ben och lamslog mig i sängen.


men idag är jag piggare =) så idag får jag kanske städa undan lite. sen får jag storstäda på torsdag och tvätta innan jag drar till Skåne :)


andy kommer kanske förbi idag, isf blir det en film och thai mat :)


26 dagar kvar

Av Kim - 9 maj 2009 19:58

j a g  ä r  d ö e n d e


var fan jävligt längesen jag mådde såhär dåligt...


KimsRättISamhället



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards