This Is My Life

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

världens goaste och gladaste kille <3

Av Kim - 25 januari 2011 21:17

11 timmar inatt. ville bara säga det :) vi är lyckligt lottade.


anyway.


idag har vi storstädat totalt hela jävla lägenheten. har sytt upp gardiner. rensat. plockat undan. packat om och fixat. så jävla duktiga vi har varit :)


vaknade halv åtta imorse av att Ludvig låg och jollrade å skrattade. alltid på så glatt humör. låg och sträckte mig lite innan jag tog honom. ny blöja. mat och sen en massa skratt. han va så morgonpigg å glad. så började han dåsa till så jag bar in honom till hans säng. men nepp. där ville han inte ligga. så jag tog upp honom, tog av honom hans pysechasmas och satte på nya kläder. tre kronor body. sau stilig han blev. sen la jag honom i babygymet medans jag började fixa mina gardiner. där låg han och snackade ett tag och jollrade. sen började han dåsa till igen. så jag bar in honom till hans säng och han däckade direkt. sen sov han i fyra timmar till. sjusovaren :) johan fick sovmorgon så började jag pyssla lite. Ludvig har varit så snäll och duktig idag (är han ju visserligen alltid, men ändå) han har roat sig själv i antingen gungan eller gymet medans vi har städat och fixat. nu sover han gott i sin säng, får se när han vaknar imorrnbitti. iaf skönt att han börjat komma in i rutin att lägga sig tidigare :) mat vid åtta, sen mys i mammas famn och sen läggning. <3


nu tittar vi på handboll men jag funderar på att hit the sack. är så trött och har så jävla ont i ryggen!!!! hatar min rygg...


imorrn blir det en långpromenad om vädret tillåter det. hoppas det iaf.


har börjat med att hälla upp en liter vatten i en bringare med lite citron och lime i som jag ska dricka varje dag. hela litern ska helst ner. minst. problemet är bara att jag blir så jävla kissinödig :) vågen stod på +5hg igår. hoppas att det bara va en liten uppgång innan kroppen sätter fart. om inte får jag ändra upplägg till ngt som fungerar. exprimentering är ett måste för att hitta rätt. innan va jag ju vv och gick ner 17 kg. men då hade jag sällskap. ny stad och inga vänner som behöver det här nere så är det lite tradit ju. men om inte detta funkar får jag börja räkna points igen... men annelie ska bränna zumba på skiva till mig så det ska bli sjukt kul att testa :)

 
 
Mamma

Mamma

25 januari 2011 22:15

Ludvig har ärvt mycket efter sin mormor!
Pussa honom ifrån mig.

http://www.hathors.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards