This Is My Life

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Kim - 1 april 2009 19:13

WEIIIIIIIIIIIIIIII


nu blev kim glad. Kim får nog skånebesök nästa helg :) hoppas hoppas hoppas längtar längtar längtar


kim är glad kim är glad kim är glad kim är glad kim är glad

Av Kim - 1 april 2009 16:36

DAGENS Vill ha: Skånebesök i helgen

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans och vit skjorta.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, eyeliner, kajal och mascara.

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: Circus - Britney Spears.

DAGENS Planer: Jobba.

DAGENS Bästa: Ett frieri och en bioutbjudan =)

DAGENS Humör: Förvirrad...


Tänker på dig... Tänker du på mig?

Av Kim - 1 april 2009 16:30

Ett frieri och en bioutbjudan. En bra dag detta. Sen kan jag ju inte sluta fundera på om det är för att det är den 1 april idag eller hur det kan komma sig. Nåja. Blir ingen bio för mig iaf. Men det är kul att veta att man inte ligger som bottenskrap iaf =)


Har lunchat med Gisela idag. Alltid lika kul =) Åt en god god sallad.


Så härligt väder idag me. Ska hem och fläka ut mig på innegården sen och bara njuta =)





Av Kim - 1 april 2009 10:11

this is me for the day


idag ska jag luncha med gisela innan jobbet :)


underbart väder


försöker vara glad och stark idag. men det är svårt. är på depphumör idag. nåja, har ju fått känna viss glädje i två dagar. men men...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards