This Is My Life

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Kim - 28 april 2009 19:53

Har man bästa grannar eller har man? När jag kom hem från jobbet så fick man en smörgåstårtebit av Nina OCH grillat OCH en kall god öl. Då njuter man :) Sen satte man sig på innegården med matte, maggan och sofia. Jag och matte njöt av ytterligare en öl till och snackade skit. sen kom Patric på besök under sitt skift och då satt han, jag och sofia och snackade. Men nu sitter man här, alone with vänner on tele...


Men gud, ärligt talat. Jag är kär i joey i vänner. han är så fantastisk, sexig och härlig :) give me



Av Kim - 28 april 2009 17:31

Hur groteskt äckligt är det inte när gamla gubbar har typ ytterst lite hår kvar som dom lagt i en bena för att sedan slicka över det över den kala skallen. SÅ ÄCKLIGT! bli hel flint istället för att envisas med det.


EUW

Av Kim - 28 april 2009 16:33

nu längtar jag hem :) Nina har smörgåstårta som väntar på mig :) mums, och en kall öl till det...


Hungrig!

Av Kim - 28 april 2009 12:31

Igår firade min föräldrar 30-års bröllopsdag. Tänk att dom har hållt ihop så länge. Visst dom har väl haft sina duster precis som alla andra. Men ändå rett ut allt och fortsatt älska varandra. Ställt upp för varandra. Ställt upp för oss. Tänk om jag kunde få vara med om sådan lång kärlek. Jag trodde att jag hade det, att jag skulle få uppleva det. Men tji fick jag. Undrar om jag någonsin kommer få uppleva en sådan stark kärlek igen? Jag hoppas det. Men tvivlar på det. För jag kommer aldrig kunna ge så stark kärlek till någon annan. Men mina föräldrar har gett det till varandra. Och till mig. Det är tack vare mamma och pappa att jag är en sådan bra person som jag är idag (eller ja, just nu är jag väl ganska off, oberäknelig och knäpp, men annars, när jag mår bra). Jag är öppen, ärlig, hjälpsam (mot dom som förtjänar det), omtänksam och kärleksfull. Jag har fått det bästa av båda två. Och jag är enormt tacksam för det. För att dom har gjort mig till den öppna människan jag är idag. Så grattis på er bröllopsdag och tack för att ni är världens bästa föräldrar. Älskar er djupt.


Nu är jag på jobbet. Vet inte riktigt vad som händer ikväll dock. Kanske en tripp till uteserveringen eller en promenad över lag. Eller bara försöka sova. Kan verkligen inte det. Jag lever i ett töcken. Det som får mig uppe det är jobbet. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar att gå hit, där jag kan skingra tankarna och vara upptagen med annat. Fick ett sömnschema idag av min kurator som jag ska fylla i. Tycker himla bra om henne. Är så skönt att kunna berätta saker för henne som jag inte vågar eller vill berätta för ngn som känner mig. Tankar jag har och hur jag mår över lag. Sånt jag inte vill berätta för dom som älskar mig i rädslan för att göra dom ledsna. Framförallt för Andreas. Får då hade han väl fått dåligt samvete, och tyckt synd om mig. Och det vill jag inte. Jag vill att han ska kunna gå vidare och komma fram till vad han vill. Även om jag inte är medräknad i det. Men vill att han ska må bra. För han är en underbar person som förtjänar det bästa. Och egentligen är väl jag också det?


Hoppas det blir att jag reser bort på torsdag. Hade behövt det. Annars blir det bara att jag sitter hemma i helgen. Inte kul. Ingen ska ju vara hemma. Fan att jag inte har pengar, vill ner till Skåne ju :) Nåja, den 15.e maj drar jag ner för att stanna en period. Längtar så mycket. Behöver distans.


Det var som min kurator sa. Jag kan nog inte riktigt vara fri och mig själv här i Halmstad. Pga Andreas. Att jag är rädd att träffa honom ute eller vad som helst. Så jag behöver komma bort. Och träffa dom som verkligen vill träffa mig.


Hade så roligt i fredags. För både jag och J hade sett framemot att få träffa varandra. Vi ses ju typ bara på tävlingar. Så det var så roligt, härligt och mysigt. Behöver mina kompisar. För dom betyder så mycket för mig. Och jag behöver vänskap nu. Bara vänskap.


Ser framemot Skene festivalen :)


"jag är bara lycklig när jag dricker - Wilmer X"



Av Kim - 28 april 2009 11:00

Idag har jag varit hos kuratorn, kom hem, duschade och åt faktiskt frukost :)


om en timme är jag på jobbet.


såhär ser jag ut idag... favorit i repris J :)


"jag är bara lycklig när jag dricker"

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards