This Is My Life

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Kim - 23 april 2009 06:41

Idag var det svårt att vakna till liv. Har bara vaknat två gånger inatt :) Men har nog haft rejäl djup sömn mellanåt. För jag var totalt död när klockan ringde 04.45 idag... Blä


Andy kom förbi igår :) Visst blir man lite ledsen och ställer frågor typ precis innan han går, men det går bättre och bättre. Men visst är det jobbigt. Riktigt jobbigt. Egentligen så skulle jag kanske inte träffat honom på nga veckor, men det klarar jag inte. Och jag tror inte han vill det heller. För vi har pratat om att bryta helt. Men ingen av oss vill det. Utan båda vill finnas kvar i varandras liv. Men som sagt, det går ju iaf åt rätt håll. Men kommer alltid att älska honom djupt.


Fan vilken träningsvärk jag har idag. Det är sjukt. Kan knappt sitta på rövat... Har så ont i högra ballen. Och låret. Och vaden. Det känns i armarna idag me, men inte så mycket...


Problemet är ju hur jag ska hinna träna imorgon. Jobbar ju sent. Och jag vägrar gå upp tidigt för att göra det. No way...


Ikväll ska jag och Madde sätta oss på uteserveringen, sen ska vi till Mårtenssons för karaoke =)


Ska ju bli riktigt sommarvärme till helgen. Jag ska sola :)


är det bara ngt jag har fått för mig?

Av Kim - 23 april 2009 06:39

DAGENS Vill ha: En kram:).

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation och kajal (trött idag)

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: wish you where here - rednex

DAGENS Planer: jobba, stan en snabbis, vila sen utgång ikväll med Madde.

DAGENS Bästa: träningsvärken (för då vet jag att det tar)

DAGENS Humör: förväntansfull

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards