This Is My Life

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Kim - 13 april 2009 19:52

Innan utgång i lördags...


Jag och Pia var snyggast och hetast på hela kvällen. Hon tog över min älsklingsklänning som blivit för stor för mig... Glad att den kommer till användning och Pia var så het i den... :)

Av Kim - 13 april 2009 19:33

Påskhelgen innehöll både glädje, fylla, skratt, gråt, ilska och besvikelse...


Men i stort sett så har jag haft enormt roligt. Piffi va här. Pia va nere. Torsdagen har ni sett. Lördagen så åkte Piffi hem. Sen stack jag, pia och matte hem till sanna och martin på grillfest. Enormt roligt och trevligt... Och vilket hus också. VILL HA!!!!!!


Igår låg jag i sängen hela dagen och bara funderade över mitt liv. Idag har jag storstädat hela lägenheten och tvättat. Och funderat över mitt liv. Hatar mitt liv.


Tänker på dig min älskade mamma. Skynda dig att bli bra...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards