This Is My Life

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Kim - 26 april 2009 20:01

i fredags styrde bilen upp till Borås. där möttes jag av J och hans gäng. blev mött av ett kallt flak öl och grillning. har haft så enormt roligt... hatar bara att de flesta av mina bra kompisar bor så långt ifrån. nåja. sen sov man i världens kallaste husvagn ngnsin. ingen värme förutom täcket man hade. hojja. var kallt när man skulle ut och pissa. va fan varmare ute än i husvagnen. ha ha... men en öl på morgonen ordnade upp det :) gud vad härligt det var att vara på tävling. har saknat det som fan.


andy körde ju igår. han vann B finalen och blev tvåa i A finalen. Han körde riktigt bra. jag var ju kranskulla på tävlingen me. kändes konstigt att krama om honom vid prisutdelningen när vi inte är tillsammans längre. men men... han kramade om mig hårt iaf. kändes som om han kramade mig som om han verkligen saknade mig... han körde riktigt bra iaf... det var kul att se...


och idag kom världens bästa Micke på besök :) han har ju kommit hem från Norge. ÄNTLIGEN. men han stannar typ bara i en vecka. för sen ska han tillbaka igen. som sagt, hatar när dom är så långt borta. men han bjöd mig på världens goaste frukost. vi stack till Maxi och handlade. det blev äggröra, stekta champinjoner, bullar bakade i ugnen, vattenmelon, rostbiff, gurka, tomare och juice. så enormt jävla gott... helt underbart


andy har varit här precis. hämtade filmen jag filmade igår :)


funderar på vad man ska göra nu. lägga sig kanske? satt ute med grannen och hennes kompisar innan och tog ngn öl. det var så gött. vilket härligt väder vi har =)


knäet har börjat ordna upp sig, men det knakar fortfarande och det ser konstigt ut. men eftersom jag kan gå nu så är det nog ingen fara...


bara hjärtat kvar som ska läka...


bilder nedan på helgen. vissa dock inte så fina kanske, men det bjuder vi på :)


"jag är bara lycklig när jag dricker - Wilmer X"


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards