This Is My Life

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Kim - 21 april 2009 17:27

Hur underbart är det inte att kunna sitta på innegården sådär en vardag mitt i solen och dricka nga kalla corona med sina grannar?


jag älskar min lägenhet och vår innegård...


idag fick jag lära mig en bra metafor från en av killarna som drar lite el på jobbet (tobbe). angående kärlek: det finns fler träd där ute, sa han till mig. så sa han "först kom gudrun och plockade, men lik förbannat fanns det fler träd iaf, sen kom per och plockade, och det finns fortfarande träd där ute".


jag menar hur stor är egentligen världen? vi kom in på samtalsämnet sport, och bilar och till slut folkrace, så frågade han om jag kände familjen roth. givetvis, han är mitt ex. tobbes chef är ju andys pappa, och tobbe bygger andys föräldrars garage. hur stora är oddsen att just tobbe är på mitt jobb? livet är komiskt ibland. skrattar mig rakt upp i ansiktet...


jag och marika har bytt pass på fredag för hon behövde upp till Falkenberg, så jag jobbar sent. så jag och madde ska sätta oss på uteserveringen på torsdag och sen dra till mårtenssons på karaoke... sen blir det väl kalas fredag och lördag... never wrong...


löning på måndag :D


lite nudlar i magen kanske? =)


det finns fler träd - jag måste bara finna det som vill gro med mig

Av Kim - 21 april 2009 06:50

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG, IDAG ÄR DET VÄRLDENS BÄSTA PIFFIS DAG. HURRA HURRA HURRA HURRA. GRATTIS PÅ DIN DAG VÄRLDENS BÄSTA IDA NÅGONSIN...  


jag har en sådan träningsvärk så jag vet inte vad. har ont i höger ballen, ryggen och benen. ja faktiskt nästan heeeela kroppen. det är pinsamt så otränad jag är. men jag får faktiskt gnälla för jag tar ju faktiskt tag i det. ska jogga en liten runda i hamnen ikväll tänkte jag. måste få upp min kondition.


efter jobbet idag så ska jag gå en liten promenad, P hänkar nog på. Måste till systemet me, va så sugen på en riktigt kall öl igår, och så hade jag inga hemma. suck.


snackade med Micke igår. Han kommer hem på söndag och då ska vi ses. är så glad. han är så bra Micke. Förutom Andy och Dan som är dom bästa killarna som finns (och förutom pappa och bror då va) så toppar även Micke den listan. Han är en sån bra killkompis så det finns inte. Ställer alltid upp och kan sitta och hålla om mig i timmar om det ska behövas. Jag tycker om Micke och jag längtar som fan tills på söndag. Hoppas nu bara det inte blir nga förseningar eller sånt skit hem från Norge. Vill ju träffa honom. helst nu :) Kanske kan dra på bio.. det hade varit kul...


NAj, kom ju på att jag har tvätt tid idag också... blir hem och slänga i en maskin sen gå in till stan =) bra Kim...


you´re always on my mind <3


Av Kim - 21 april 2009 06:49

DAGENS Vill ha: Söndag idag så jag får träffa Micke :).

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans, vit topp och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal och mascara

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: Alexander Rybak - Fairytale

DAGENS Planer: jobba, in till stan en promenad med P, systemet och sen hem, vila och sen jogga.

DAGENS Bästa: Får träffa Micke på söndag.

DAGENS Humör: Trött

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards