This Is My Life

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Kim - 29 april 2009 20:42

pappi - jag tycker tyko är ett fräckt namn :) ja det låter bra, för den lee jeans jackan jag har hemma som nog är din, den är för stor för mig :S får testa den du har när jag kommer ner då =)


nu sitter jag hos madde, har precis ätit mat. snackar skit och avnjuter nga kalla corona :)



Av Kim - 29 april 2009 17:41

Snart slutar jag. Så kommer nog P och släpper ut mig idag. Sen ska jag till Madde och äta mat och dricka ngn kall öl. Det är så härligt i detta sommarvädret.


Imorgon drar bilen upp till Herrljunga :)


du var allt för mig, nu är jag allt annat än hel

Av Kim - 29 april 2009 13:19

Idag har världens bästa pappa namnsdag. Tyko idag :)


Och världens bästa granne Matte fyller 31 :)


Grattis till er båda :)

Av Kim - 29 april 2009 11:57

+ jag är faktiskt lite glad idag =)

+ jag är nyklippt

+ fyndade två snygga bolero på HM

+ det är sommar ute

+ dagens komplimang "du är så jävla fin, vet du det?"


- jag sitter på jobbet när värmen och sommaren är utanför

- dom hade inte fått in klänningen ännu på Gina

- hittar inga jeansjackor

- skoskav

Av Kim - 29 april 2009 11:54

Citat från FaceBook till mig: "Du är så jävla fin, vet du det?" Då blir man glad... tack J :)


Nu sitter jag på jobbet. Så härligt väder ute. Sommar sommar sommar. värme värme värme. sommar sommar sommar. värme värme värme. :)


Ska nog träffa Madde ikväll. Förhoppningsvis blir det uteservering :)


Känner mig fräsch och snygg idag. Nyklippt och komplimanger. Det är härligt det...


Skene snart? :)


you have been the one for me



Av Kim - 29 april 2009 11:09

Nu har jag precis varit och klippt mig. var inom HM me och köpte två nya bolero. likadana som jag har på fotot fast i turkos och plommonlila. fick presentkort på posten av HM. Me like =) letade efter en jeansjacka me. mina är ju tokförstora, men gick bet på det. letar vidare. sen köpte jag tvättmedel så jag kan tvätta imorgon och så köpte jag med mig en skaldjurssallad från Hava Java. tackar gudarna för mina rikskuponger...


såhär ser jag ut idag. nyklippt och fräsch =)


by the way. vilket underbart väder =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards