This Is My Life

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Kim - 3 april 2009 19:12

Josse! Du har så rätt så. det är deras förlust. Inte våran. Det är dom som lämnade två riktigt läckra tjejer bakom sig. För vi är grymt snygga båda två. Och härliga :) Så det så. Så varför ska vi ha magknip när dom säkert inte har det? Varför ska vi lägga ner energi på att sakna, längta, älska och gråta? När dom säker inte gör det. För vi är två kap. Och vi borde få lov att känna oss som det. Och absolut att det är vännernas och familjernas kärlek som räcker. Tack för kommentaren angående frisyren. Trivs riktigt bra och känner mig som en helt annan person. Jag gillar det =) Hoppas att du kommer ner snart, hade varit så kul att ta nga drinkar ihop. Även om du inte har nga planer på det. Men jag hoppas att du hör av dig när du väl har det =)


Blev ett kallt gott glas vin. Mattias har inte kommit hem ännu och det innebär att mina öl inte heller har gjort det. Men snart =)



Av Kim - 3 april 2009 17:28

Snart sluta jag. Då ska jag hem och dricka en kall corona om min käre granne har kommit ihåg mig på systemet idag. Underbart väder. Önskar bara jag slapp sitta själv. Längtar till nästa helg =)

Av Kim - 3 april 2009 12:18

varför känner jag mig elak? varför känns det som om jag går bakom ryggen? varför känner jag mig taskig? bara för jag är uppvaktad. så känns det fel. för jag kan ju inte göra så mot andreas. jag kan ju inte låta ngn annan uppvakta mig när jag har andreas. MEN! newsflash. Du har inte andreas. han lämnade dig. han bad dig släppa honom. han bad dig gå vidare. han vill inte vara med dig just nu. du har inget att stå till svars med. NEEEEEEEEEEEJ. jag VET. men varför kan jag inte bara njuta av uppmärksamheten då? jag är så sjukt störd i huet... jag kan inte släppa honom. jag vet inte ens om jag vill.. jag vill vara med andreas. det vet jag. jag vill ha honom i mitt liv. va fan, jag gav ju honom mitt hjärta. jag kan ju inte ge det till någon annan. varken nu eller sen. men va fan, han vill ju inte ha det. han vill ju att jag ska släppa det...


jag är förvirrad. jag är störd. varför kan jag inte bara le av uppmärksamheten? varför måste jag analysera allting? varför måste jag tänka? jag ska inte tänka. jag ska bara njuta av uppmärksamheten. egentligen. för jag vet ju inte hur länge den varar. men jag kan inte. inte utan att känna skuldkänslor. men jag är ju inte hans längre. han vill ju inte det. men jag vill.


hur kunde du?


jävla tur Piffi kommer upp nästa helg så vi kan röjja och tömma hjärnorna... världens bästa vän. någonsin. är så glad att jag har henne i mitt liv. hon betyder mer för mig än vad hon nog egentligen vet. så Piffi. jag är så otroligt glad över att ha dig som vän. <3

Av Kim - 3 april 2009 11:22

DAGENS Vill ha: En kram :)

DAGENS Klädsel: ny svart blus och plommonlila hög snäv kjol

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, eyeliner, kajal och mascara.

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: If you seek amy - Britney Spears.

DAGENS Planer: Jobba, vill gå ut ikväll.

DAGENS Bästa: Piffi kommer nästa helg=)

DAGENS Humör: splittrad och vilsen...

Av Kim - 3 april 2009 11:03

Tack så mycket Emelie =) Vi är lika dåliga på det båda två. Så du behöver inte ha dåligt samvete =) puss på dig


Såhär ser jag ut idag =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards