This Is My Life

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Kim - 4 april 2009 20:35

nu e jag hos madde. nga öl och till slut fick man mat i sig också. grannen mattias tvingade mig att äta. kom på när vi satt på innegården för en timme sen att jag inte har ätit ngt alls men druckit nga öl. det är sommar det =)


ha det kul alla alla


i will

Av Kim - 4 april 2009 17:52

Underbart väder idag... gick ut på innegården då jag insåg att tankeöverföringen inte funkade. Där satt mattias och drack kaffe och läste tidningen i solen. jag slog mig ner jag också. Sen kom maggan hemcyklandes. sen fick vi kli i fingrarna och började göra vid på innegården. sopade, flyttade cykelställ, flyttade trädgårdsmöblerna och fixade vid. Så skönt. gick i linne och svettades... Sen kom Patric så då cyklade vi till havet. Vid ngn klippa ngnstans. Jättefint va det. Strålande solsken, ngn som åkte vattenscooter och fåglar som var glada... så satt vi, jag tog en kall öl =) (patric ska ju jobba inatt igen) och så snackade vi bara. så glad att jag lärt känna nya människor. kan nog snart bocka av det på listan för nu har jag nga styckna nya omkring mig... sen cyklade vi hem till patric sen stack han till jobbet och nu sitter jag här. väntar på madde. sen ska vi hem till henne, dricka mer öl sen ska vi på ngn raggar/mc fest... är på topphumör idag....


har du bestämt dig?

Av Kim - 4 april 2009 11:45

Sitter och försöker mig på tankeöverföring till Patric så att han kan vakna nu. Jag menar hallå, han har ju fått sova fem timmar. Ha ha. Vill njuta av solen så mycket jag bara kan när det är framme ju...


Woho, får kanske mer än bara Piffi här uppe nästa helg =) Hoppas hoppas Malin :)


så får jag en inneboende ser det ut som i två veckor i juni. Bra bra för min ekonomi =) aldrig fel...


VAKNA!!!

Av Kim - 4 april 2009 10:15

Vad får man för straff om man mördar alla måsar som finns? Är så trött på dom. Varje sommar har vi måsar som bor på taket. Och idag är som vilken annan dag som helst. Blir väckt så jävla tidigt av dessa jävla måsar som skriker och slåss om vem som ska få sätta på honan... Vilket jävla liv...


Nåja...


Idag ska jag till stranden och fotografera, är ju så underbart väder. Och så får jag sällskap. Patric ska följa med. Är så glad att jag träffat nytt folk. Så jag inte går under helt. Är glad att jag har den sociala sidan så att jag inte är rädd för att prata med okända människor så att man får nya vänner. Han ska bara sova färdigt först, han har jobbat inatt. Så efter ett ngn gång ska vi nog cykla mot stranden. Hoppas det inte blåser för mycket bara... Men ska bli skönt att få komma ut lite. Behöver det.


Igår blev det öl uppe hos grannen. Mattias kom hem med mina öl lagom efter min powernap och sen så gick vi upp till maggan och micke för att dricka lite öl. Sen drog dom vidare runt elva för dom skulle hem till micke så då gick jag och mattias och la oss. Hade velat gå ut men har inte penar till det för piffi ska ju komma nästa helg och sen kommer nog sofie helgen därpå sen är det borås helgen därefter. så det får sparas pengar så jag har för dessa tre helger jag ser framemot =)


J, du är alltid välkommen :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards