This Is My Life

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Kim - 22 april 2009 14:55

så. nu har jag kommit hem från P. vi har tränat. stannade bara en gång idag när vi joggade :) jag är duktig. sen gjorde vi fysövningarna. det kändes rejält idag. kommer kännas ännu mer imorgon. hojja. men är stolt över mig själv iaf.


nu har jag ätit nudlar sen ska jag vila på soffan...


Ikväll kommer nog Andy förbi. Han ska köra sin första tävling på lördag. Hoppas verkligen att det går bra för honom. Det hade varit så kul...




Av Kim - 22 april 2009 06:30

blev en tripp till Bulls uteservering igår me. Jag och Madde masade först till Donken (blev så jävla sugen på en BigMac utan ost, galet va?) sen när vi satt där så tyckte Madde att vi skulle besöka Bulls. Så det gjorde vi också...


Trots ölen igår så har jag inte kunnat sova inatt heller. Typ 3 timmar kanske... Jag funderar på att efterlysa en sängkamrat så jag kan få sova, för jag har kommit på det att när jag har ngn bredvid mig så sover jag. Eller så får jag låna hem Maddes katt, det hjälper också. Men han hårar så mycket bara... :S


Till helgen ska det bli sommarvärme. Kommer bli underbart. Ska ligga på innegården och sola :)


ÅH, idag är det EMD i Roomservice. lätt att jag ska se det. jag är kär i Danny. han är så grann. så snygg. så sexig. jag är så kär =) så 20.00 sitter jag bänkad framför tv:n :)


I want you to want me

Av Kim - 22 april 2009 06:29

DAGENS Vill ha: Söndag idag så jag får träffa Micke :).

DAGENS Klädsel: vit skjorta, svart ballerinakjol och leggings.

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal och mascara

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: Bag in a Box :)

DAGENS Planer: jobba, och sen vila. träning idag me.

DAGENS Bästa: EMD är på Roomservice ikväll :) - jag är kär i Danny :).

DAGENS Humör: Trött

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards