This Is My Life

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Kim - 8 april 2009 22:06

Färjestad BK tog guldet 2009.. ledsen syrran :) bättre lycka nästa år ;)


nu blir det sängen...


klockan ringer 04.30 SNARK


imorgon kommer Piffi <3

Av Kim - 8 april 2009 21:13

just det. fick sms av Robin innan när jag var ute och gick. Han ville bara kolla hur det var med mig och om jag levde eftersom det hade skett ett dubbelmord i Halmstad idag. Söta killkompisar man har :)



Av Kim - 8 april 2009 20:51

är så sjukt gött att ha kanalerna nu så man kan glo på hockeyn :D


2-1


idag tar vi guldet :)

Av Kim - 8 april 2009 18:49

Sakna dig me Malin <3


Så härligt väder det blev nu :) va ute en promenad innan. skönt sköööönt väder...


om ett dygn så är Piffi här :) längtar


ska bli så kul i helgen =)

Av Kim - 8 april 2009 11:10

Lokalbuss, Luleå


Två killar ~17 sitter bredvid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?

Av Kim - 8 april 2009 08:47

jag är hungrig. och jag hann inte få i mig ngn frukost imorse. längtar tills lunchen med Gisela. undrar vad det blir idag. sallad eller tacobuffé? :) återstår att se.


hmmm. undrar om inte jag har nga riskakor här på jobbet =)



Av Kim - 8 april 2009 06:43

Inatt har jag kunnat sova hela natten utan att vakna. ett stort plus i kanten där. Men jag somnade ganska sent visserligen, så inte så många timmars sömn iaf. nåja. imorgon kan jag nog sova helaste natten lång för då har jag Piffi här. Tror nog mycket beror på ensamheten nu som jag inte kan sova. För i början så hade jag me jättesvårt för det. Panik. Men sen gick det en månad då jag sov som ett barn. Sov hur mycket som helst och hela tiden. Gick knappt utanför dörren. Men nu är jag tillbaka i början. nu kan jag inte sova igen. så jobbigt. så det ska bli så skönt att få sällskap i helgen :) Hon kommer ju redan imorgon :D och då blir det bio på kvällen =) wei...


Idag ska jag luncha med Gisela =) och så ska jag gå på systemet me.


sen ska jag hem och vila vila vila vila. ska nog ut på en promenad ikväll igen. var ute och gick igår också. så skönt. rör ju mig inte riktigt så mycket som jag vill. och jag behöver faktiskt röra på mig :) Patric följde med igår och så satt vi på kajen och kastade sten i vattnet och snackade skit. är så glad att jag träffat nya vänner...


åååh. Pia kommer också ner på torsdag till innegården. Det kommer bli en kanonrolig helg. Pia hos Mattias och Piffi hos mig :) hi hi


nu ska jag sätta mig med ett mofasastort arbete som jag fick när jag var på kontoret igår. gojjde... :)


have a nice day


ingen ingen ingen ingen hör

Av Kim - 8 april 2009 06:41

DAGENS Vill ha: Ett nytt liv.

DAGENS Klädsel: svarta stuprörsjeans, vit tröja och svart kofta.

DAGENS Smink: Foundation och kajal

DAGENS Frisyr: Ruffsigt.

DAGENS Låt: socker - KENT

DAGENS Planer: Jobba, luncha med Gisela, systemet och sen hem och sova.

DAGENS Bästa: Imorgon får jag känna på lycka, för då kommer Piffi <3

DAGENS Humör: splittrad

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards