This Is My Life

Alla inlägg under januari 2011

Av Kim - 17 januari 2011 21:45

Nu ligger vår lilla älskling i sin säng och sover gott efter att ha badat <3


Igår rullade ju som sagt bilen upp till Broby och min familj <3 mamma fyllde ju år i lördags. blev massa mys med mormor och moster. det gillar Ludvig. åt gott och mös. stack tidigt så man hann vara där några timmar. hatar att bo så långt ifrån. suck...


på väg till mormor och morfar <3

  


åh han är så underbart söt. världens finaste <3


nej om jag me ska göra vid mig och hoppa i säng och sova... ska upp tidigt imorrn. är ju läkarbesök på BVC och innan dess ska vi till Frida för hon och Tyris ska följa med. sen efter det är det fika hos Frida...

Av Kim - 15 januari 2011 15:11

idag är det ingen vanlig dag för idag är det bästa mammas-mormors-svärmors-gamlemattes dag... hurra hurra hurra   


    

Av Kim - 15 januari 2011 11:33

idag är vi med i K-bladet :)


sofie scannade in och mejlade bild. tack :)

  

Av Kim - 14 januari 2011 13:56

idag gjorde vår lillkille mamma paff...


köpte en ny skallra till honom igår på IKEA, imorse efter matstunden så lekte vi med den. han har ju börjat förstå att det är han som gör att den låter när han smäller till den. men idag så greppade han tag i ringen och skallrade själv... sen tog han även en smakbit på den. han utvecklas så mycket. och han är så stark...


jag fick hålla i hans armbåge för han skakade den överallt. fick inte med i bild annars. ha ha

  


mums

  


nu har jag gjort mig ordning, ludvig har fått mat och johan står i duschen. vi ska hem till johans föräldrar och äta middag...


längtar tills på söndag, då ska vi till Broby   


Av Kim - 13 januari 2011 09:27

ha ha


såhär såg jag ut 2005. skillnaden är enorm...


taget på en folkracetävling i Grimslöv. Gud vad jag saknar doften och ljudet av bilarna. folket. adrenalinet. åh. jag vill gå på en tävling.  

Av Kim - 12 januari 2011 18:07

idag har varit en riktigt mysig och härlig dag. Susanne och söta Vilma kom på besök :) jag sydde hennes gardiner, sen mös vi, gick en promenad, mötte upp Frida och söta Tyra. Sen hemåt igen. Både Vilma och Tyra testade Ludvigs gunga. Dom gillade den :) Så söta...


Jag har världens härligaste son. Han la värsta laddningen idag igen, och när man torkade rent, ja då kissade han också och sen garvade han så härligt. ha ha :) det var bara å tvätta av heeeeela lilla Ludvig. sen åt vi och sen gungade vi. och sötisen somnade i gungan...


så söt

  


så det va bara å bära in honom till hans säng och nu sover han gott...


Imorrn ska vi byta toastol. wehooo. en som inte läcker. yes :) sen är det tvätt och förhoppningsvis kanske Ikea? :)

Av Kim - 11 januari 2011 20:27

åh. så sur. skulle göra spageti och köttfärsås. så stekte jag löken å skulle på med färsen. då va den SUR!!! så det var bara att ändra planer. blir vårrullar och ris istället... går lika bra.


idag har det var en helt rolig, underbar och mysig dag. Sofie kom hit med sin son Liam för att hälsa på. Idag var det premiärtur att åka buss. Gick kanon, bortsett från att busschauffören tyckte det var rolig att ställa sig en halvmeter bort från kanten FAST han såg att en barnvagn ska på. Och då är det ändå starthållplatsen. idiot. har världens snällaste son. inte ett pip, skrik eller missnöje. utan när han var vaken så va det leende och skratt <3. vi gick till hansagallerian och triangeln. bytte blöjor. åt ute. han är så snäll. och allt gick kanon. sen drog vi hem till oss. mös och jollrade. sen vid 7 tiden så följde vi dom till bussen som tog dom till tåget. och inte ett missnöje ngnstans :) och det är så härligt att dom röjt nu på gångvägarna och så, så man kan ut och gå. idag har varit en kanondag :)


såhär glad är man efter frukost

  


premiärtur på bussen

  


sofie köpte en hund till Liam som hon döpte till Arne (!?) i build a bear butiken :)

  


så ska man pussa på hjärtat, värma det och viska en önskning till det innan man stoppar in hjärtat i hunden <3

  


mys i soffan <3


ser ut som liam slår sig själv med telefonluren :) sån söt och härlig kille


nu ska jag äta lite :) sen kommer min stora älskling och då blir det mys...


gud vad jag älskar min son, får man vara såhär söt? tror det är böter på det <3

        

Av Kim - 10 januari 2011 21:22

Idag har jag fått några tfn-samtal gjorda.


  • ändrat tid för efterkoll hos BM
  • prelimär bokat lokalen till dopet
  • ringt Trygg-Hansa ang försäkringarna, dom ringer upp på torsdag
  • försökt fått tag på prällen men dom har tillfälligt fel på telefonen?
  • vikt tvätt
  • gått genom fotona vi fått
  • ramat in foto

ja det var väl det :) nu kom älsklingen hem   


hussemys

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards