This Is My Life

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Min helg...

Av Kim - 20 april 2009 06:58

Jahapp


i fredags så drog jag. lånade bilen av grannen och sen drog jag ner till kära Broby och min familj när jag slutade jobba. när jag kom ner till broby så mötte pappa mig i dörren :) det blev grillat och min efterlängtade öl. så god den var =) Sen efter middagen och lite snack så drog jag ner till min underbara lillebror och träffade honom, daniella och linda. dom lagade tacogratäng och sen spelade vi yatzi :) och drack öl. eller ja, iaf jag. sen tittade vi på transformers. älskar den filmen. den är så bra. Bumblebee :) sen gick jag och linda hemåt runt midnatt. sen i lördags så fick jag behandling av min mamma. hon healade mig. var en märklig men skön känsla. blev så yr efteråt. och så fick jag två nya stenar me som jag ska ha i mina påsar. sen fotograferade jag Dans bil. sen blev det middag. och sen kom Dan och hämtade mig då blev det party hos honom. Men sömnbristen satte sina spår och efter X antal öl så tog jag Dans ena sänghalva i beslag. (jag skyller faktiskt på sömnbristen). Sen runt 2 tiden så va huset tomt på folk och Dan tog halvan av sängen som blev över och gick me och snarkade. Sen igår så körde Dan hem mig till Broby, så lagade jag och mamma mat =) Mariefredspasta. mmmmm.. fick med mig ett stort lass hem som jag ska frysa in... sen begav sig bilen hemåt till Halmstad... så stack jag bort och hälsade på Patric (du måste verkligen skaffa en tv grabben) och sen när han drog till jobbet så drog jag mig hem. En varm dusch och sen i säng direkt. Sen när jag väääl lyckades somna runt 20.00 så blev jag väckt av att telefonen ringde.. grrr.. så det tog sin lilla tid sen igen. Sen pratade jag med Andy me =) Han ringde när han var på väg hem. Ska låna hans spikmatta i veckan. fan att jag inte köpte en sån till mig me när han fick den av mig när han fyllde år. nåja. tur jag kan låna hans. har så ont i ryggen.


idag ska jag börja med min träning. hojja. undrar om jag kommer göra det egentligen. jag är så trött idag. men efter en powernap så mår jag säkert bättre :)


så det var dessa dagarna jag har varit frånvaro...


tack för helgen alla inblandade. kommer snart ner igen ju :)



 
 
Johanna

Johanna

20 april 2009 13:21

OK! Men just nu på Vero Moda här i Örebro iaf har de rea på vårjackorna, helt knäppt men då är de! Köpte min för 129 kr! Och våren har knappt börjat! Ja jag vet, det är tufft, vi är två men har varit arbetslösa båda två. Jag ska ha en bra dag! Hoppas du får en fin vecka!

http://lila.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Josse

20 april 2009 14:04

hej söt!
gud vad härligt att du har haft en bra helg! anade att du drog till skåne :) blir så glad varje gång du skriver något lite gladare inlägg :)
haha, kiropraktorn kan du få låna om du vill, men det är nog lättare om du kommer hit ;)

ha en underbar dag! nu ska jag ner till täbys bibliotek och plugga. Kuuul. Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards