This Is My Life

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kim - 7 augusti 2009 06:22

åh. det var mys igår på hög nivå. Mamma och Johan kom igår <3 Jag gjorde wok med färska grönsaker och kyckling, och sen ris och nudlar till det :) Så åt jag, johan, mamma och madde det. Jätte trevligt var det =) Sen stack Madde hem och då satt vi andra och snackade och tittade tv.


Idag ska jag och älskling ner till Malmö direkt efter jobbet, ska kolla på lägenhet 15.30 och sen ska vi möta upp pappa och martin på dragracing. Kommer bli en rolig kväll. Ska bli så kul att träffa dom...


Imorgon ska vi på kalas och fira Johans brors sambo Madde som fyller år. Eller om hon har fyllt? Idonknow. Och det ska bli himla mysigt. Saknar dom mycket. Dom är så härliga och underbara. Saknar "mina" barn =)


Sen på söndag ska vi gå på galoppderbyt :D och sen ska vi kolla på ytterligare en lägenhet. Sen kör vi upp till Halmstad efter det eftersom jag börjar tidigt på måndag.


Sen på tisdag så ska jag på hockey med Johans bror och nga arbetskompisar till honom. FBK möter Redhawks :D ska bli sjukt kul. Måste bara se om jag hittar min halsduk. Den ligger nog nerpackad med vintergrejorna. Annars så påpekade Johan att dom säljer Redhawks halsdukar på plats. EUW!!!!!!!


Åh, längtar tills jag har min mobil i näven =) Lekte lite med mammas igår. Längtar längtar längtar längtar.... tihi....


Det var så mysigt att vakna upp med Johan imorse, fast klockan var fem :S sen tog jag en dusch, fixade mig och käkade frukost (mamma tvingade mig) sen gick jag in för att pussa min älskling hejdå. Och det var så mysigt. Känns skönt =) Var längesen man kunde göra ngt sådant, förutom när Johan sov sist hos mig när jag skulle jobba.... mys mys mys mys... Johan påpekade att han tyckte synd om mig när klockan ringde 04.45 Jag svarade med att det är inget emot vad det kommer att bli när klockan ringer 03.45 när jag bor i Malmö. HUGA!!!!!!


Kommer bli en bra helg detta :D


kärlek <3

Av Kim - 6 augusti 2009 16:03
Av Kim - 6 augusti 2009 13:04

jag gjorde det :) jag beställde en egen födelsepresent till mig själv :D


http://www.expresslogistik.se/halebop/ShowArtImageXl.aspx?ImgUrl=http://www.expresslogistik.se/Halebop/PAK_IMAGES/3/f213ca9a-0dc8-46bd-895b-ac7b39975e6f.png


har haft kontantkort från halebop i så jävla många år, så nu tar jag steget till vuxenvärlden och skaffar ab istället så får jag denna mobilen me :D


la la la la la


idag kommer älskling och mamma :)


WEI

Av Kim - 5 augusti 2009 10:17

fast helst av ALLT vill jag ha det här i present. det har jag önskat mig sen jag var 15. när jag fyllde 15. 18, 20 och 25 så önskade jag mig detta, men fick aldrig det. utan fick bara kommentaren "vill inte vara med när du dör" typ.


Men jag ska göra det själv eftersom ingen vill göra mig glad...


http://www.skydivesyd.se/tandem.html

Av Kim - 5 augusti 2009 10:08

SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL


underbart väder idag... we like <3


ännu en sak jag önskar mig när jag fyller år. fast jag ALDRIG lär få... nåja. man lever på sina drömmar. iaf jag, annars hade jag tynat bort i min negativitet...


http://www.halebop.se/abonnemang/iPhone


någon vänlig själ som älskar mig så pass mycket att denna person vill ge mig en sådan? I WISH!


om 2 timmar sitter jag på tåget upp till Falkenberg :)


dumdidumdumdum... 

Av Kim - 5 augusti 2009 09:24

Kim fyller ju faktiskt snart år :) 090909


och jag önskar mig dessa skor i present. Färg spelar absolut ingen roll... :)


http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=24-41847-48&sid=44972cc0734856ac537ba1762abd637e


vill ha. Madde har ett par orangea så dom behöver jag kanske inte. Storlek 37..


tack på förhand =)

Av Kim - 5 augusti 2009 06:13

godmorgon.


uppe med tuppen idag. visserligen har jag inte sovit så jävla mö inatt... börjar tröttna på det nu. + att jag är så arg, ledsen och besviken över mig själv för att jag inte har ngn karaktär till att kunna gå ner det jag gick upp under semestern. Måste verkligen göra detta nu, ta tag i det ordentligt. Vill inte ha ångest eller må dåligt längre för det. Även om det inte är mycket så vet jag om det, jag ser det varje gång jag passerar en spegel och jag känner det så tydligt. Äcklad är jag över mig själv... Så skärpning Kim!!!


Idag tar jag 12.02 tåget upp till Falkenberg. Ska luncha med Gunilla :) Det behöver jag, behöver träffa henne, få skratta och prata. Sen ska jag träffa chefen. Och efter det ska jag träffa en gammal kompis då vi har tagit upp kontakten igen :) Så tar vi en fika efter det. Sen ska jag hem. Tvätta och sen ska jag fan ut och gå en lång promenad.


Imorgon kommer mammi till mig <3 det behöver jag verkligen...


tänker på dig <3

:)

Av Kim - 4 augusti 2009 14:51

wei. ska kolla på en lägenhet till på söndag :D den är me så jävla fin, dock lite dyrare. men men... så nu ska vi kolla på två i helgen. kanske en till... det får vi se på fredag om vi hinner den på söndag eller inte eftersom det är galoppderbyt :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards