This Is My Life

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kim - 4 augusti 2009 13:13

tjahapp va ju utgång igår. Måndagsklubben med Nina och Sofia... förferrade hemma hos Nina så körde Mårten och Madde in oss. TACK MÅRTEN! hade roligt. blev bjudna på champagne av två engelskmän, jag hatar champagne. EUW! men fick ju dricka lite iaf när man blir bjuden, men Nina tog över mitt glas sen också. ha ha... sen dansade vi och hade kul. fram till Nina och Sofia skulle in på toa, jag stod utanför och väntade. Helt plötsligt så snurrade allting för mig, blev helt yr. Var tvungen att sätta mig ner, sen kom Nina och Sofia ut och Nina bara drog ut mig i friska luften. Hon sa att jag var vit som ett lakan. jag mådde helt konstigt. Så Nina ringde efter Jon så kom han och hämtade mig... Hett tips från coachen. Gå INTE ut och svira om du har sovit dåligt i fyra dagar och bara ätit ett paket nudlar... Grejen är att jag kommer inte lära mig tills nästa gång iaf.. Ha ha... Men kom iaf inte hem med ngn ny blåtira denna gången. Den förra sitter det sviter kvar efter, benet under ögat är inte helt om man säger så. Kanske får kolla upp det om det inte lägger sig.


Sitter på jobb nu, fick besök av Patrik innan. Var längesen vi träffades. hade mycket skvaller att ta igen. Han tog sin lunch här som han alltid brukade göra förr. Får börja med det igen. Träffas alldeles för sällan. Jag fyllde igen vad som hänt i mitt liv den senaste tiden och han fyllde igen vad som hänt i hans liv. Jag håller tummarna Patrik :)


Ikväll ska jag lägga mig TIDIGT!!! måste få sova... kanske ska spela lite mario kart med Sofia...


Imorgon ska jag upp till kontoret. Ska luncha med Gunilla i falkenberg och sen träffa la boss =)


På torsdag kommer mamma och Johan :D Och madde. då ska vi göra wok, äta och umgås...


saknar min Johan ju... <3



Av Kim - 3 augusti 2009 16:25

älsklingen ringde precis. vi ska kolla på en ny lägenhet på fredag :D denna är så jävla mysig och fin, men den ligger ju en bit utanför stan. Men det är helt okej för mig faktiskt. Det finns bra förbindelser och dom dagarna jag ska ta tåg så kan man samåka med Johan när han ska till jobbet. Annars får vi införskaffa en liten billig racerbil till mig :) Jag föll för den iaf och den var billig. Men beror på lite hur området är också. Vi får kolla på det på fredag :D man vet ju aldrig, det kan vara lika missvisande på bilderna denna gången också som det var på förra. men denna har man egen liten markplätt på framsidan och balkon, det är två våningar... köket var helt underbart snyggt. men som sagt, får se hur det ser ut.. :D


om en och en halv timme slutar jag. då ska jag hem, få ngt i mig och käka sen ska jag get dressed för success... :) kommer bli så roligt ikväll... jaaa Johan, jag lovar att ta det lugnt :)


dumdidumdumdum *visslar*

Av Kim - 3 augusti 2009 12:32

sau ja, nu är jag himma i ett regnigt halmstad efter helgen nere hos älsklingen i Malmö... igår tittade vi på en grymt bra Wallander film, den bästa hittills som jag har sett iaf. Hämden. Svinbra... var även på Entré igår och shoppade två partyklänningar. Hittade en helt underbar perfekt Kim affär som jag och Madde ska inta sen ngn dag utan pojkvänner som omedvetet stressar en ;) ha ha. Nej då, Johan var lugn... Min älskling mår lite bättre nu, han är hemma från jobb idag me så ska han jobba imorgon... Febern har lagt sig iaf. Så det är skönt.


ikväll blir det utgång med Nina och en massa andra. Ser väldigt mycket framemot det, ska bli sjukt kul. hoppas bara det slutar regna ikväll...


på torsdag kommer mamma och ska sova hos mig sen ska hon bo i min lägenhet i helgen, jag ska ju inte vara hemma. Ska till Malmö, Madde fyller år så vi ska fira henne. :)


tack för helgen älskling. du är bäst <3



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards