This Is My Life

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Kim - 6 april 2009 06:28

Godmorgon Sverige.


Gud vad trött jag är idag. Är det bra att bara sova i två timmar? idonthinkso. kunde inte somna inatt. pratade med min kärlek igår. sa hejdå. ska sluta vänta, sluta blicka bakåt och sluta gråta. jag måste det nu. han vill fortfarande inget nu. hade jag bara vetat säkert att han kommer sen. då hade jag väntat. men nu när han inte vet ngt. även om han tycker om mig. även om han saknar mig/oss. även om det är svårt och jobbigt för honom också. så vet han inget ännu. han vill vara ensam nu. och då måste jag ge verkligheten en chans. jag är trött på att gömma mig. jag vill ha flera såna dagar som jag hade i lördags. då jag var glad. då jag mådde bra. då jag kunde flytta berg. och jag ska se till att dom dagarna kommer. iaf lite oftare än en gång på tre månader. men vi ska fortfarande vara kompisar. för han är min bästa vän (förutom Piffi) och jag vill ha honom i mitt liv. och han vill ha mig i sitt liv. har inte träffats på över en vecka. och jag saknar hans doft. hans kramar. hans närhet. gud vad jag saknar honom. men det får ta sin tid nu. innan vi ses igen. han hör av sig. jag ska inte höra av mig. jag ska blicka framåt. jag ska hitta den där lördagen igen. jag ska le. det ska jag. utan att falla igen. för nu är det min tur. nu ska jag må bra.


sen efter att man pratat med honom. efter att han ringt mig. så var jag ju helt förstörd. bara grät. och då kunde jag ju inte sova. senast jag tittade på  klockan så var hon 01.45 se somnade jag ngn gång efter det. sen ringde klockan 04.30 idag. låg och drog mig till strax innan 05.45 jobbar ju tidig vecka denna veckan. skönt att jag har långledigt sen. fre-mån. härligt.

ska bara sova idag. inget annat. måste få sova ut. var helt trött igår. hållt igång hela dagen och skulle sova tidigt. men nåja, det gick ju som det gick. kom iaf på en bra idé. har ju inte alla kanalerna i sovrummet. så ville jag se filmen som gick på trean. så kom jag på att Patrik köpte en låååång antennsladd till mig när vi skulle fixa tv.n Så jag kunde vinkla den så jag kunde ligga i min säng. bra idé det där. synd bara att jag inte kom på den för ett bra tag sen. nåja =) + att någon var inne på innegården och strök runder. var så läskigt inatt. fick massa tankar.


imorgon ska jag ju upp till kontoret.


sen på ondag blir det vilodag.


sen på torsdag kommer min älskade vän.


jag längtar.


du gav mig allt. jag gav dig mitt hjärta. du gav mig tillit, kärlek, närhet och trygghet i så många år. jag gav dig detsamma. vi gjorde varandra hela. men nu är det över. nu är det slut. jag älskar dig. du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta. och du kommer alltid att få behålla det. kommer inte kunna ge så stark kärlek till ngn annan. första riktigt äkta han är den rätta kärlek går nog inte att komma över. jag kommer alltid att älska andreas. så är det bara. han kommer alltid att betyda så jävla mycket för mig. jag kommer fortsätta tänka på honom. jag kommer fortsätta älska honom. han var den rätta för mig. men jag var inte den rätta för honom. it sucks. jag hade hittat honom. han mitt liv. han min kärlek. men han försvann. jag kommer alltid titta på honom när vi ses som att han kommer försvinna andra sekunden därpå. jag kommer alltid sukta. jag kommer alltid att tänka, sakna och längta. så är det bara. han var min <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards