This Is My Life

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Kim - 9 september 2009 11:44

slutar snart =)


då ska jag hem så ska jag och älsko äta en laxsallad, packa ut tv.n och stereon i bilen och sen köra hem till Malmö. Shit, känns konstigt att säga "hem till Malmö." Men så är det ju faktiskt. och inatt var det sista natten jag sov i Halmstad, för nu ska jag pendla på riktigt. :) Det enda som är kvar nu i lägenheten är att köra ner lådor i omgångar till Malmö och sen städa den... wha, det händer verkligen nu :) wei...


lycklig 

Av Kim - 9 september 2009 09:09

i skrivande stund är det 090909 klockan 09:09

nollnionollnionollnio nollnionollnio



aptufft


mamma och pappa ringde precis och sjöng för mig :) ja MoDo jamade in sig me :D har bästa föräldrarna ju. pappa kommenterade att det var många nior nu för dom ringde exakt 090909 klockan 09.09 ha ha =)


ska hem till min familj på lördag och fira mig med smörgåstårta =) sen om det blir bättre i huset i broby (mamma och pappa är förkylda) så blir det rockabilly i Tydingesjön, men annars blir det hemmamys och spela monopol, vi måste ju får revanch mot Johan som vann rätt så stort sist. Och jag har på känn att jag kommer att vinna denna gången :)


har bästa chefen me, hon skulle ner till Malmö med tåget från Falkenberg för möte, så stannar ju tåget några minuter extra här i Halmstad, så kom hon in i butiken och kramade om mig och grattade mig. Hon är härlig Ingrid =)


har sagt i flera år att jag verkligen verkligen ska göra ngt speciellt denna dagen, ex: föda barn, förlova mig, hoppa fallskärm osv. men det har ju flugit sin kos. föda barn är utestlutit, hade varit ett mirakel isf, och hade Johan kommit med två ringar idag så hade jag inte sagt nej, för jag älskar honom så enormt, men det lär ju inte hända, så förlovning är också uteslutet och hoppa fallskärm var alldeles på tok för dyrt + att dom inte hade nga tider idag heller för den delen. men å andra sidan så är det ändå speciellt idag, får ju dela denna dagen med mannen som betyder mest i mitt liv (bortsett från lillebror och pappa) och jag får känna att jag verkligen är älskad =)


note to self: låt ingen eller inget trycka ner dig idag, för idag är det DIN dag

Av Kim - 9 september 2009 06:32

Fööööööööööööööööööööör IDAG är det ingen vanlig dag, för idag är det Kims födelsedag. Hurra hurra hurra hurra. Grattis till mig på min 27 års dag :D


Älsklingen sjöng för mig imorse 04.35 och så fick jag present =) Ett jättansfint armband som är i samma serie som ringen jag fått av honom tidigare =) Tack min underbara älskling. Älskar dig...


Ringen jag fått av Johan tidigare :)

  


Tillhörande armband jag fick imorse :D

  




igår så va jag jättansduktig faktiskt. först när jag kom hem efter jobbet så åt jag och Nina lunch. Tacos, sen gick vi ut och gick en runda, bl.a till Jimmys Dataservice för att lämna min dator Rynkar på näsan sen gick vi till Kupan för att Nina skulle kolla loppis grejor, sen gick vi till Hemköp för att handla ingredienser så vi kunde göra mat på kvällen. Sen gick vi hem. Så fixade jag i lägenheten hela eftermiddagen, så duktig jag var, så började jag tvätta klockan 16.00 me. Sen vid 17.30 så började jag och Nina laga mat. Soppa =) Grönsakssoppa. Helt ärligt, med handen på hjärtat. Jag har aldrig gjort egen soppa förut, inte Nina heller. Men fy helsike vilket bra jobb vi gjorde. Den blev verkligen så jävla god =) We are the shit. Sen kom älsklingen också strax innan åtta =) Så tittade vi på Idol hos Nina så fick Johan me äta vår goda soppa =) Sen gick jag och Johan in till mig och la oss, jag var heeeelt slut. Somnade direkt. SKÖNT!!!!


Vår soppa som blev riktigt jävla god =)

  























I

dag ska vi ner till Malmö ju =) Ska ju fira mig. Jag ska välja själv vad jag vill äta så kockar Johan =) Från början ville han bjuda med mig till Danmark och äta på Restaurang, han är så bäst. Men jag är ingen restaurangs människa. Jag tycker inte om att äta ute. Så jag vill hellre ha en mysig hemmakväll =)


Tack för presenten älskling =) Älskar dig


 

 

Idag är det MIN dag

 

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards