This Is My Life

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Kim - 11 september 2009 09:09

åh glömde berätta...


När jag pendlar med tåg hem till Malmö så hoppar jag ju alltid av på Svågertorp eftersom Johans jobb ligger där ute så åker vi hem tillsammans. Men igår när jag kom till Malmö C och personerna hade hoppat på tåget som skulle åka till Danmark så ville det inte riktigt sig. Vi hann rulla typ kanske 15 meter sen så gick tåget sönder. ha ha. tåget gick alltså sönder. tvärdog. det gick inte så bra. Så jag fick ringa Johan så fick han köra änna in till Malmö C för att hämta mig... Nåja, tur att det gick sönder på centralen så det inte gick sönder mellan Lund och Malmö eller Malmö c Och Svågertorp...



Av Kim - 11 september 2009 08:07


När jag såg in i dina ögon första gången vi träffades, så visste jag att du var den rätta, den jag kunde lita på i alla tider. Du ger mig hopp, du ger mig kärlek, du ger mig allting du kan och jag försöker ge tillbaka. Om jag inte träffat dig så vet jag inte hur länge jag hade klarat att stå rakt och fortsätta med mitt liv. När jag är med dig spelar inget annat någon roll, när jag är med dig behöver jag inget annat. Jag kan inte förklara med ord, du är mitt allt och utan dig är jag vilsen. Om du var mina tårar skulle jag aldrig gråta, för det innebär att jag skulle förlora dig och det hade jag aldrig klarat.

 

Jag älskar dig Johan

 

  

Av Kim - 11 september 2009 06:25

Godmorgon alla alla alla alla...


Idag ringde klockan 03.30 Va man glad? NAJ. Fast visserligen vaknade jag 03.15 av att älsklingen pratade i sömnen :) Iaf, gick upp 03.45 Duschade, gjorde vid mig, fixade mackor att ta med, pussade på älsklingen och sen satte jag mig i bilen och styrde norrut. Det var enormt disigt och dimmigt på vägarna, fram till Ängelholm, sen blev det klart fram till Båstad, sen disigt och dimmigt igen. Men det gick jättebra att köra och jag kom i god tid innan. Sitter nu och äter min macka och dricker en kopp varm choklad. Är himla pigg just nu faktiskt. Men lär nog dock däcka i soffan i eftermiddag när jag kommer hem.


Efter jobbet idag ska jag och Nina in till stan för att luncha. Sen ska jag fylla bilen med litta grejor från lägenheten och sen kör jag hem igen till Malmö.


Ska hämta Johan på hans jobb runt 21.00 sen ska vi hem till hans föräldrar och äta middag.


Imorgon ska vi till Broby =) LYCKA!!!!


note to self: Inse att du verkligen är älskad och att du är värd det.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards