This Is My Life

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Kim - 21 september 2009 12:27

Då var denna helgen över.


Igår var vi ute på en utflykt längs österlen. Jag, Johan, Nisse och Lisbeth. Igår firade även jag och Johan tre underbara månader med mycket kärlek :) det var en helt underbar och mysig dag.



Vi hade ställt in GPS:en på vacker resväg :) Så vi fick njuta av fina skogsområden och småvägar :) Perfekta cruisingvägar :)

  


När vi hade kommit nga mil så blev dom andra i bilen hungriga, så vi stannade till på Donken så dom kunde få cheeseburgare, jag hoppade dock det. Inget för mig.

     


Jag...

  


Svärfar Nisse körde...

  


Och svärmor Lisbeth satt fram och höll koll på läget :) Dålig kvalité dock på fotot, pappa ringde precis när jag skulle knäppa av bilden så det blev himla ofokuserat på Lisbeth.

  


Nu är vi i Ystad och älsklingen fotar där det har spelats in till Wallander filmen, säger han iaf. Jag har noll koll på det, men tydligen så har det hänt ett mord här, eller ngt.

  


Nu har vi stannat för att kolla in inspelningsplatsen till nga av Wallander filmerna.

  


Fina byggnader.

  


Sånhär vill jag ha i min trädgård där man kan sitta och filupsilura...

  


Älsklingen <3

  


Nu är vi i Kåseberga och ska äta sillamacka och titta på Ale Stenar.

  


Nu har vi gått upp för trappor och en jävla backe och snart är vi framme vid vad jag anser den finaste, mest rofyllda och vackraste utsikten ngnsin.

  


Inte denna utsikten dock :) Men här är stenarena och en ko :) ha ha, det var verkligen en tanta som började kela med kon och man ska fan inte kela med kossor ute i hagen, så den kossan stångades tillbaka. ha ha

  


Kolla in utsikten. Här är nga segelbåtar.

  


Världens absolut finaste människa ngnsin <3 Med min kamera ryggsäck :) en äkta gentleman =)

  


Svärmor tyckte inte riktigt om stupet.

  


Detta fotot blev så enormt fint och tidlöst... Längtar så jävla mycket tills nästa gång jag och Johan kommer hit igen.......... <3

  


Gud vad jag älskar honom....

  


Fiskare provar på fiskelyckan...

  


Jag blir definitivt inte lika bra på bild som johan...

  


Som sagt. Han är så underbart fin. Jag är så lycklig...

  


Där var ngn toka som badade. Även om det var varmt i luften när solen stod på så kan jag inte tänka mig att det var varmt i vattnet...

  


Mor och son på väg ner igen för att ta en sillamada.

  


Nu har vi stannat i Simrishamn för lite glass och njuta av havsutsikten.

  


Undrar hur längesen det är dom avfyrades.

  


Glasspaus...

  


Väst, Norr, Syd och Öst.

  


Moi...

  


På vägen hem så körde vi så kom ut vid Tomelilla. Svampabanan :) Gud vad det var längesen man va där, vilka minnen man har därifrån. Tävling den i Oktober. Dit kanske? =)

  


Gud vad jag saknar folkracen...

  


Sista fotot på vår utflykt. Sen åt vi middag hos svärisarna. Sen stack jag och Johan hem, satte upp lite tavlor. Mös lite och kollade på andra filmen av Wallander. Alltså dom här första filmerna är så enormt DÅLIGA!! Nåja, men jag ska se dom allihopa. På fredag när vi har fått löningen ska vi köpa den nyaste Wallander. Jag längtar.


Har haft en riktigt bra helg.


jag är så enormt kär och lycklig så det finns inte...






Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards