This Is My Life

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Kim - 23 september 2009 10:11

olycka = inställda tåg = bussersättningar = stora förseningar = jätteargaochnäsvisa kunder + en trött Kim = INGEN BRA KOMBINATION!!!!


dumdidumdumdumdum....


nej, det är fortfarande inte mitt fel att sådant händer, när ska kunder lära sig det. och när ska dom lära sig att jag inte bara kan trolla och fixa fram en buss eller ett tåg typ nu? suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck suck...


jag är hungrig...





Av Kim - 23 september 2009 06:23

8 timmars sömn på 2 dygn. ingen bra kombination när man har 15 mil till jobbet och kör 04.30 på morgonen. Men idag kommer det inte bli sent i säng, för idag kör jag hem snabbt, bara inom lgh och hämta lådor sen kör jag hem till min älskling.


ringde honom när jag kom upp till halmstad imorse för han ville det för att kolla så jag är okej, och det lät lika underbart och mysigt att få krypa ner i hans famn under täcket som det lät i fredags när jag körde.


idag är jag trött. andra dagen brukar alltid vara värst när man ska upp tidigt. varför är det så? borde väl egentligen vara första dagen? nåja.


ha en bra dag

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards