This Is My Life

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Kim - 8 september 2009 11:43

min älskling han är bästast. Han körde ner till Malmö i förmidags ju, och så kommer han ikväll igen Skrattande Han är så underbar min man... <3 så tar vi ett nytt lass imorgon och så slipper jag vakna ensam när jag fyller år. Så får jag ngn som sjunger för mig iaf =) och inte bara vem som helst, utan världens bästa <3


Älskar dig min Johan

  

Av Kim - 8 september 2009 11:26

lätta pix. dock tror jag inte Johan skulle gå med på den. Då han sagt att jag inte ska ha flera, och denna lär han väl defintivt inte vilja att jag ska ha. Men damn va coolt.


  

Av Kim - 8 september 2009 06:33

Älskling: Nej du, den nappen är allt annat än fin Flört

Emelie: ha ha, ja du, den sista idioten är inte född ännu Obestämd


Fick värsta chocken när jag loggade in på bloggen nu. Dom har ändrat ALLT!! Även namnet, istället för bloggagratis.se så heter den nu bloggplatsen.se. Plus att ingenting ser ut som det ska göra. Fan va jobbigt... Men samtidigt är det lite kul, för man kan göra egen header och massa nytt, får sätta mig ner och lära mig detta någon dag. Men not today.

Gick faktiskt upp när klockan ringde imorse. Tog en lång och välbehövlig dusch, fixade mig, sa hejdå till älsklingen och sen vandrade hit till jobbet.

Igår så tömde och packade jag och johan ner massa grejor i lägenheten, vi var jättansduktiga :D Nu är sovrummet tömt. så skönt det känns, fast samtidigt jävligt kalt och tomt. Nåja. Sen det som är i tv-rummet ska bara ner i lådor, det fixar jag idag. Så tänkte jag städa toan idag me. Johan var duktig och tömde mycket i köket igår =) Så kom Micke, Anneli och Nina på besök me =) Så vi hann inte göra så mycket som jag hade planerat, men ärligt. När blir det någonsin som man planerat ngn gång? Skrattande

Sen fixade jag torskgryta till mig, Johan och Nina. Sen gick vi till Hemmakväll och skulle hyra Män som hatar kvinnor, men den var uthyrd på båda ställen i Halmstad, men Nina ville så gärna se den, så hon köpte den istället Skrattande Den var grymt jävla bra. Nu har säkert dom flesta sett den va, vi som är lite sent ute. Men ni som inte har sett den, SE DEN!!!

Åh, jag är så jävla arg på mig själv. Tog ju tag i mig själv och gick ner lite, men nu är det uppe igen. Är så besviken på mig själv. Visserligen så har jag bara blåst upp sådär nu i veckan, så jag kan ha mina aningar att det är mensmagen som spökar. Men jag måste verkligen ta tag i mig själv igen och få tillbaka min karaktär! Ut och gå MINST en promenad om dagen, SLUTA med gottegrejor, tänka mer på pointsen, äta mer soppa och sallad. Måste verkligen, mår inte bra av detta. Även om det bara är ngt kg vi snackar om så var jag som nöjdast innan jag träffade Johan och blev lycklig och la på mig trivselkg. Så dit ska jag igen. Inget snack om saken.

Idag åker älsklingen hem Rynkar på näsan Han måste fixa lite grejor hemma nu när han är ledig. Så jag tar tåget ner till honom imorgon. Bara så tråkigt att behöva vakna ensam på sin födelsedag, men jag förstår ju honom me. Får hyra in Nina så hon kommer in och sjunger för mig, frågan är bara om hon är så sugen på det 05.00 på morgonen. ha ha Skrattande 

Note to self: Få tillbaka din karaktär

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards