This Is My Life

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Kim - 18 september 2009 10:30

om 30 minuter slutar jag. Och jag är riktigt jävla trött nu. Vet i fan om jag klarar av att köra hem. Jo det gör jag visst. Men jag är sjukt trött. Men Nina går in till stan nu och ska köpa sallad så ska vi äta det tillsammans och så ska vi packa bilen :) sen kör jag


hem till min älskade sambo <3

Av Kim - 18 september 2009 06:40

godmorgon godmorgon.


somnade efter 00.00 inatt, 03.15 ringde första klockan. gäääsp. älsklingen är världens underbaraste, han hade me ställt sin klocka så han vaknade till liv med mig, och låg och mös medans jag duschade och gjorde vid mig, sen följde han mig ut till bilen. världens bästa. sen envisades han med att jag skulle ringa när jag kom upp till Halmstad. jag tyckte han skulle få sova men han ville det bestämt. så det gjorde jag. och när jag ringde honom när jag kom upp och kunde riktigt höra hur skönt det skulle vara att ligga i hans famn under det varma täcket så va jag enormt sugen på att köra ner igen =) min underbara älskling... han är ledig idag...


vet ni hur kallt det var imorse? 3 grader. TRE JÄVLA GRADER!!!!


äter en nybakt fralla från PB och en varm kopp choklad. mumma


note to self: Glöm ALDRIG att du har världens bästa pojkvän som verkligen älskar dig... <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards