This Is My Life

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Kim - 20 september 2009 09:15

Igår va jag och tittade på när älsklingen och andy spelade match. Innebandy. Dom vann och älsk gjorde ett mål. det var riktigt roligt att titta på och älsk va så sexig och het :) iaf =) vi skulle ju på kalas igår för att fira andy och tvillingarna. Men stackars Isac blev sjuk. Han hade kräkt nga gånger så det blev inställt. Man hade verkligen sett framemot detta kalaset, så det var himla tråkigt. Men dom ska ha kalas igen om två veckor, hoppas bara jag kan komma då för jag ska följa med mamma och pappa till färingtofta ju =) det var ngn helg i oktober har jag för mig. iaf, så jag och johan va hos hans föräldrar igår. var jävligt trevligt och kul. dom är så härliga. vi skulle egentligen ut till bokskogen och ta massa foton men svärfar och johan fastnade framför tv.n och jag och lisbeth fastnade md vinkaraffen :) så det blev nga foton i deras trädgård. ska till Österlen idag och fota lite och vandra. så jag och johan ska hem till svärisarna så kör vi dit gemensamt. så ska vi nog grilla ikväll. det skulle vi egentligen gjort igår men som sagt, vi fastnade med annat. så det blev thaimat istället =)


har jag berättat att jag verkligen har världens underbaraste pojkvän någonsin? jag är så lycklig. och han är så underbar. jag är verkligen kär <3

 

vi tände ljus :)

 

 


Lisbeth tog fram ett foto på älsk när han var liten :) var tvungen att fota. så söt =) 

 


En långben kröp under blommans blad... 

 


Var längesen jag använde mina makrolinser.  

 


Det blir så fina foton med dom :)

 


Som sagt, vi drack vin :)


Fin tomtelyckta :) 

   

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards