This Is My Life

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

uppskattning

Av Kim - 17 september 2009 13:52

Jag trivs himla bra med mitt jobb. Det är faktiskt det som är så jobbigt, för jag vill ju verkligen ha kvar det, och då får jag pendla. Men iaf. Jag hjälpte precis en förståndshandikappad man som behövde vägledning. Han var här säkert i 40 minuter och jag ringde både vår kundtjänst för att boka och Västtrafik. Han hade stora talfel så han ville helst slippa ringa själv så då hjälpte jag honom. Och det känns så bra. För han blev så otroligt glad och tacksam över att jag hjälpte honom. Och det kändes så skönt. Så jag ska inte gnälla om min smärta, för som sagt. Det finns dom som har det värre.


Och så fick vi vårt nyhetsbrev på mejlen. Där fanns detta med :)


Dagens Ros i

Hallandsposten


Hallandstrafikens

butik på Centralstationen

i Halmstad

har fått ”Dagens ros”

för ett alltid

positivt, proffsigt

och vänligt bemötande.


Nu har jag ju missat detta då jag inte har hallandsposten, men det var roligt att läsa och se att det finns någon som uppskattar oss här i butiken och som tycker vi gör ett bra jobb. Istället för att anklaga oss att det är vårt fel att tex en lastbil står på spåret. Nåja.


Den här mannen och dagens ros gjorde mig lite gladare iaf :)


Längtar hem till min älskling som är ledig idag. eller ja, så ledig är han inte. mohaha. har gett honom nga uppgifter :) min underbara älskling. du är allt för mig <3 puss

 

uppdaterat 14.00

 

Och nu kom en man in som brukar vara här inne och köpa biljett. Så sa han: "ni har så himla bra service här i denna butiken. Man kan klaga så enormt mycket på tågen ibland, men här inne sköts allting så bra. trevlig och bra service."


Tack så enormt mycket. Man behöver få visad uppskattning mellanåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards