This Is My Life

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

otursförföljd allan fan...

Av Kim - 24 september 2009 06:31

2 tusen jävla fucking 4 hundra jävla kronor. SÅ mkt fattigare blev jag igår. Första gången in my life som jag får böter. Fuck... Står och skjuter vid en skylt precis under inbromsningen ner till 30. Dom fick nog väldigt många den dagen. Jävla luringar.


och idag, så körde jag över en liten kanin. Åh, varför händer allt på en och samma gång? Fick och har så dåligt samvete. men den dog direkt, den sprang rakt ut under bilen och så tog jag den med höger bakdäck. Stannade och kollade så den inte led, men den rörde sig inte. Stackars niiin ju...


och så trodde jag att jag repade hela Johans bil igår, hade järtat i halsgropen. Det är ju så jävla trångt på innegården när dom är där och renoverar eller vad fan dom nu gör, det är trångt annars att ta sig ut genom det smala valvet, men fan ännu värre nu. och när jag skulle trixa mig ut så kände jag och hörde att något tog i bilen baktill. som tur var va det bara en sån jävla spogrönhållaregrej och det blev inga repor på bilen.


Men nu vill jag inte köra mer bil. allt händer samtidigt, GAH!


igår när jag kom hem så vilade jag lite snabbt så fixade älsklingen mat, sen mös vi och satt och pratade bara. var så skönt. sen en dusch och sen tidig säng för mig. är inte så trött idag som jag var igår, men jag är fan inte pigg heller.


jag ser väldigt mycket framemot min sovmorgon på lördag.


saknar min älsk

 

  

 
 
Pappi

Pappi

24 september 2009 08:02

Allt kommer om 3. Påkörning, fortkörning o kaninjakt. Du ser. Du kan lungt köra bil igen. Du har fått ditt för denna gång.
Nu dröjer det säkert länge innan nästa 3.

http://www.wilmerxsc.se

 
Pattsy

Pattsy

24 september 2009 12:25

YES! Ja leder, fick 2800:- i böter i februari =)

http://lillasysterpaj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards