This Is My Life

Direktlänk till inlägg 30 september 2009

hatar att ha köpstopp

Av Kim - 30 september 2009 12:46

Har landat i Halmstad. Lunchade med bästa Gisela <3. Och hör och häpna, jag åt INTE sallad idag, jag åt en bakad potatis :) Det var riktigt gott faktiskt. Orkade dock inte hela, men den va god =)


Köpte även en topp på Gina Tricot. Jag VET att jag har KÖPSTOPP, meeeen jag har presentkort kvar sen jag fyllde år :) Så då köpte jag denna :)


Supersnygga, och satt så enormt perfekt, köpte den plommonlila, eller vad det är för färg? :) Den var riktigt läcker till mina nya jeans me. I love it. Så köpte jag även ett till diadem med större rosett :)


  


Så hittade jag en signal knall röd hög kjol på HM för bara 149 kronor, men som sagt, vi har köptstopp så då kunde jag inte köpa den. Dum som jag var så testade jag den iaf och den satt perfekt, men nåja. Är det meningen att jag ska ha den så finns den kvar när jag har pengar till det :)


Idag är inte älsklingen ledig utan han jobbar också. Rätt skönt, för då har man inte samma sug att komma hem som om han är hemma. Utan nu slutar ju han när jag kommer till Malmö :)


Åh, längtar till den 21 november :) Då ska jag och Johan passa "mina" små barn. Isac, Erica och Elias <3 Andy och Madde ska iväg på kalas och behöver då barnvakt. Dom sa att vi fick välja vilka vi ville passa, men jag tyckte vi tog alla tre :) Dom är så underbara och om inget annat så är det bra träning, för både jag och Johan har ju tvillingar i släkten. Och dom är så snälla och härliga så det kommer inte bli några problem. Har ju nattat och "vaktat" dom förr så. Och jag var ständig stående given barnvakt till min systerdotter Hannah när hon var liten så det kommer bli så roligt :)


tänker på dig min underbara Johan <3

 

  

 
 
Frida

Frida

30 september 2009 13:53

Skitsnygg var toppen! Å tummen upp för presentkort, we like!
Tips för kjolen på HM, beställ den på nätet och ta betalning mot faktura - då betalar du i slutet på månaden :) Så gör alltid jag när det krisar sig haha..

Puss

http://dafrude.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards