This Is My Life

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kim - 1 februari 2011 22:51

åh. jag är så jävla glad. att jag kan bli glad över ngt sådant här förstår nog bara småbarnsföräldrar :) men iaf. har ju berättat att vi fick en speldosa till ludvig som kommer från teddykompaniet. serien dinglisar wild. så jag har börjat samla dessa. vi har ju snuttefilten me som ni ser :)

  


och en sånhär speldosa. man drar giraffen i svansen. så söt

  


så va jag på babyland idag och köpte en till barnvagnen me i giraff

  


sen har jag letat febrilt efter napphållare men inte hittat förrän idag på nätet. hittade massa på en sida så jag beställde  lite :)


en napphållare och en napp i giraff. precis som på bilden :)

  


och en handskallra för det har bara funnits en kvar på babyland nu ett tag som har varit sönder.

  


och så köpte jag badleksaker me :) fyrpack

  


och när jag hade beställt färdigt och skickat efter ordern så ser jag att dom har en tävling. lätt att jag skulle vara med :) vill ha en sån här filt men tyckte den va lite för dyr. perfa då att man är med och tävlar. :)

  

hoppas så att jag vinner. hade varit så kul. är man inte med så har man ingen chans, även fast jag tror min chans är liten men iaf.


sen ska jag spara ihop så jag kan köpa handleds skallrorna och stort kramdjur med skallra i magen och bitringar som händer... och sen ska jag köpa tofflorna me i giraff...


vår lilla giraffbebis. som sover så gott. har gjort sen åtta. varför gick inte jag och la mig då? men hade jag gjort det så hade jag kanske inte hittat detta. jeaj. är så glad :) nu ska jag me gå och sova. vill ha den filten...


  

Av Kim - 1 februari 2011 16:48

vi har verkligen världens absolut goaste unge i heeeela viiiiida vääääärlden. han är så snäll och finner sig i allt :) som idag. susanne och vilma va här och sen gick vi först till lindängen och sen till svågertorp för jag skulle till babyland och stoff å stil. när vi kom in på babyland så vaknade väderkvarnen till liv för han blev varm och sen va han vaken hela tiden. utan gnäll eller ngt när vi kom ut igen, låg och filupsilurade i vagnen hela promenaden hem och sen kom vi hem, så va han glad och go. snackade och skrattade. så åt vi och nu sover han. han är fan ta mej bäst. så är det bara :) och just det, har jag berättat att han sagt sitt första ord? han säger hej. låter så gulligt =) ha ha...  anyhow.


nu kokar jag torsk och spenat till mig. gott och nyttigt. mums.


världens bästa

    


  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards