This Is My Life

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Kim - 27 februari 2011 12:11

vår kille har verkligen fattat galoppen nu hur han ska komma ifrån magläge till rygg. han hatar verkligen att ligga på mage :) så fort man lägger honom på mage så vips - då ligger han på rygg. och han har nog förstått att om han vänder sig från rygg så hamnar han på mage. så när han är på väg att vända sig från rygg så rullar han tillbaka för han vill inte hamna på mage frivilligt ;)


 

Av Kim - 27 februari 2011 11:04

söndag. söndag. söndag. johan jobbar. väderkvarnen sover. jag ska diska. söndag. skönt att johan bara jobbar 8 timmar iaf.


var hemma efter elva igårkväll. vår älskling var så enormt nervös och orolig igår. hög volym, varmt och mycket folk. det gjorde så ont i mig att han mådde så. han borrade in huvuet i min axel och gnällde. vilket han aldrig gör annars. till slut somnade han i min famn i 20 minuter. efter det var han väl lite lugnare. förlåt älskling... dom vi var hos var enormt trevliga. ludvig fick paket me :) fina kläder.


hade varit skönt om det hade varit vårväder idag. men nej då. trist väder. söndag.


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards