This Is My Life

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Kim - 28 februari 2011 12:30

döm om min förvåning när Johans klocka ringde strax innan nio imorse och Ludvig inte hade vaknat :) dock så vaknade jag automatiskt vid sju ändå men då var ingen Ludvig vaken. strax efter nio vaknade han. Han var utvilad och jag me :)


ha ha, han är för rolig vår underbara son. nu har han verkligen fattat. la honom på mage idag som alltid. tog inte många sekunder innan han låg på rygg. la honom på mage, samma igen. la honom på mage, samma igen. å så höll vi på. ha ha. han är smart grabben. och han skrattade varenda gång han vände sig till rygg. sen när jag la honom på mage igen så tittade han på mig precis som om han tänkte: faaan, och jag som kom loss. nåja, visa morsan att jag kan hålla upp huet och vända mig, så kanske jag slipper detta. :) ha ha.


och när han satt upp i mitt knä så fick han syn på sina fötter och började dra i strumpan. ha ha. han är för jävla go.


nu sover han gott igen och jag ska nog faktiskt glo på en film :) hade tänkt ta mig till Ikea, men satans så kallt så chansar på bättre väder imorrn :)

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards