This Is My Life

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Kim - 15 februari 2011 14:39

en bild säger mer än tusen ord


  

Av Kim - 15 februari 2011 11:09

idag har vi varit ute på en uppfriskande morgonpromenad. kallt och blåsigt men skönt. Ludvig sover vidare i sin säng och gojje ligger tätt intill mig och spinner <3


igår så var torbjörn och frida här. ännu en omgång av Vimmerby där dom fick hem bucklan igen då torbjörn vann. inte rättvist alls!!!!!


i helgen har vi bara myst och spelat wii :) har sån jävla träningsvärk så det finns inte. ha ha. kan knappt röra mig. idag blir det vilodag från det :)


snusen och vilmis skulle egentligen komma hit men vilmis har feber :( så dom fick stanna hemma. krya på dig vilmis <3


kolla hur grymt bra jag är :)

  


och kolla detta paret. stampe och helena :)

  


På torsdag ska vi hem till Broby :) Ludvig ska träffa mormor och morfar. <3 Ludvig ser framemot detta och jag likaså :)


  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards