This Is My Life

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Kim - 22 februari 2011 19:19

idag har jag blivit med symaskin. JEAJ :D här ska sys. köpte även bjällror så jag kan göra kramdjur till Ludvig och leksaker till katterna :) sen har jag tvättat. eller ja, gör fortfarande. det sista är i tumlaren nu. jag ska renbädda sängen, sen ta mig ett baaaaaad och efter det ska jag hit the sack framför tv.n nyss ätit. det var gott. pasta och tonfisksås. enkelt och gott.


imorrn ska vår lilla älskling vaccineras. hoppas han är en av de få som slipper febern. och på torsdag fyller han 3 månader. stora killen. ska bli spännande imorrn att få se vad han väger och hur mycket han växt. tror nog en hel del. hoppas jag iaf :) känns så om inget annat. han är så snäll vår son. han är verkligen ett A++++++ barn :) och trött. andra dagen som jag blir tvungen att väcka honom mitt på dan för att han ska äta. men det är iaf tur att han är pigg, sprallig och glad när han är vaken, annars hade jag varit orolig.


naj renbäddning va det och sen badet. så skönt det ska bli.


  


I´m amazing.

 

Just the way I am.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards