This Is My Life

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Kim - 2 februari 2011 11:16

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Är så trött. Innan vaknade ju alltid Ludvig mellan 9-10. nu glömmer jag hela tiden att han lägger sig tidigare. mellan 7-8 och vaknar därför runt 7. men han är en glad skit iaf =) efter frukost så somnade vi tillsammans en timme igen i min säng. :) sen va det upp och mysa, lite mat och ta på sig kläder. vår coola kille :)



   


han är så svår att få att skratta när han ser kameran. då koncentrerar han sig bara på den. ha ha, vår kille...


nu ligger han och päser igen :)   


Imorrn ska jag in till stan om inte vädret suger. Syster yster ska ju opereras och när man opereras får man presenter. så är det bara :)

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards