This Is My Life

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Kim - 18 februari 2011 13:54

igår var vi hos mormor och morfar. det tyckte Ludvig var roligt. mormor är bäst. blev mycket mys, skratt och kel :) sen körde vi ner till byn för att johan skulle bli klippt å då va ludvig kvar hemma hos mormor och morfar :) första gången jag inte var i samma byggnad som Ludvig. kändes konstigt, men det tog bara en halvtimme men ändå. och han var i säkert förvar ;) han saknade säkert inte oss ett dugg. och när vi kom hem så sa mamma att det var ingen konst att passa honom, han bara skrattar och är glad. det är vår älskling det. :)


idag blir det hemmamys :) johan ska köra och handla nu sen ska vi laga mat. ludvig sover och jag ska försöka röjja undan lite... så ska vi tvätta idag me.


imorgon är det matchdag för Johan och sen jobb för honom på söndag :(


djuren som sitter på Ludvigs gunga :)


      

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards