This Is My Life

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Kim - 3 februari 2011 20:41

skippade ju stan idag för det va så storm. sen vid middag blev vädret bättre. så då stack jag och Ludvig ut på en promenad. Gick till Lindängen för att köpa margarin så vi kunde baka och sen gick vi slingan hem. Ludvig somnade fridfullt i vagnen. han är så underbar vår son. tänk att vi har skapat denna vackra och mysiga människa   


  


han sover gott nu. när pappa kom hem från jobbet så blev det ett bad och sen mys och mat i mammas famn. somnade direkt i sängen sen.


bakade en plåt hallongrottor och en plå chokladgrottor (hallonsylten tog slut). men chokladgrottorna smakade PHI och så blev dom döbakda. så d va bara å slänga dom. men hallongrottorna blev mums :) och så har jag kollat på film idag me. The Tourist. väldigt bra film...


imorrn blir det storhandling på maxi och katterna ska ÄNTLIGEN få sin rätta mat :) sen ska vi tvätta och kolla på lokalen. fullspikad dag med andra ord :)


systers op gick bra. hon har lite ont, men det är ju inte så konstigt faktiskt... tänk att denna dagen är början på ett nytt liv för henne. det är hon värd   


  

Av Kim - 3 februari 2011 10:27

Idag ska min syster opereras, eller om hon gör det nu. Vet inte. Vet inte vilken tid. Men alla våra tankar går till henne idag   


Och Ludvig sa hej idag me. Så kul. Lyckades filma det men det var en film vi skickade till syster med hälsning så får försöka lyckas filma det igen så ni får höra som inte tror mig... även om det inte är så att han förstår det själv såsom dom förstår när deras första ord är mamma eller pappa. så är det ett ljud som han får fram som han formar till hej. och det tycker jag är så sött och roligt.


skulle ju egentligen in till stan idag. men är helt slut i hela kroppen plus att det är storm ute. så är jag sugen på att baka men har inget hårt margarin hemma. se om det lugnar sig i eftermiddag så jag iaf kan gå till Lindängen.


väderkvarnen vilar och jag ska cykla. vägde mig imorse, vilket är fel eftersom jag har mens. sväller som fan då. men +5hg. hoppas att det bara är pga mensen iaf...


åh vill att våra giraffgrejor ska komma nu :)


denna tavlan har jag gjort. det är kläderna Ludvig hade på sig på bb :)

  


  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards