This Is My Life

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Kim - 25 februari 2011 19:24

idag har det varit kusinbus och mostermys heeeeeeela dagen <3 knappt velat sova för han har velat vara med. och för att fira detta så vände han sig igen. stora killen :)


efter ett bad och lite käk så har lillkillen lagt sig. hockey på tv. och jag ska snart me hit the sack. är lite för tjålit trött.


tack för idag   

                      

Av Kim - 25 februari 2011 09:32

jag ber om ursäkt för deppet igår. efter inlägget så spelade jag tennis på wii:et samtidigt som jag hoppade upp och ner i ca 30 min. va lite switt efteråt. men kändes bättre. och idag känns det superbra. ställde mig på vågen. -3.1 kg. jeaj :) snart snart är jag där...


idag kommer äntligen syster yster hit :) wei.... så mysigt. johan är på ngt möte och Ludvig ligger å sprallar i gymet. han har på sig sina nya byxor idag, lite stora men hellre att han växer i än ur :)


såhär glad är Ludvig för mammas skull och för att moster och kusiner kommer hit <3

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards