This Is My Life

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Kim - 21 februari 2011 19:41

ännu en milstolpe i Ludvigs liv. Idag vände han sig för första gången. När han ligger på rygg brukar han kämpa för att vända sig, och överdelen kommer runt men inte underdelen, så där ligger han som en skruad orm. Så jag har ju alltid trott att det kommer snart. Idag vände han sig från mage till rygg :) jag la honom på mage och han höll upp huvudet så bra och länge. Så jag tog fram mobilen för att fotografera. mitt i alltihopa så bara vände han sig. fan att jag inte filmade istället. fan fan fan... först så fattade han nog inte riktigt vad som hände. men när jag började klappa och va glad och berömde honom så skrattade han lite för tjåligt. vår härliga underbara son :)


här är precis innan han slår runt

  


och här när han landade på rygg.

  


åh älskling. han har typ bara sovit idag hela tiden. och när han vaknade igen när klockan va kvart över sex så ska han ju läggas igen klockan sju. det är rutinen. så jag tänkte att shit, han lär ju aldrig somna för han va så pigg och speciellt efter vändningen. så glad och sprallig han var. men efter ombyten och kvällsmat så la jag honom vid kvart över sju och han somnade direkt. ha ha. vår sjusovare :)


I´m amazing.

 

Just the way I am.

Av Kim - 21 februari 2011 11:18

leker tittut med Ludvig :)



I´m amazing.

 

Just the way I am.


 

Av Kim - 21 februari 2011 09:19

det ser vi framemot patsy :)


väderkvarnen sover, johan är på jobb, katterna päser och denna mamman ska hoppa in i duschen. tradit väder idag. trodde snön skulle hålla sig borta. men icke sa nicke... SUCK...


så vad ska man göra idag då? får väl träna lite med hjälp av wii:et. har unnat mig kanske lite för mycket godis i helgen så det får åka bort om jag ngnsin ska komma ner till min vikt igen. måste fixa en klänning me att ha på mig på dopet. det kommer va svårt. :S


nej duschen nu innan väderkvarnen vaknar till liv igen. min älskling. finast i hela vida världen är han <3


  


I´m amazing.


Just the way I am. 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards