This Is My Life

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Kim - 24 februari 2011 19:49

just nu så känner jag mig väldigt tjock, tjockare tjockast och ful. och det hjälper ju inte att jag precis åt en minimagnum. varför gjorde jag det? jag som inte äter ngt på vardagarna? varför åt jag den här jävla dumma glassen? det är tack vare den jag känner mig tjock just nu. depp och stor. fuck it


vill se ut såhär igen. vill ha tillbaka den kroppen.

    

  

Av Kim - 24 februari 2011 16:50

idag blir vår älskling 3 månader. shit vad tiden har gått fort. var blev den av liksom? idag har han vänt sig igen :) duktiga killen. han hatar verkligen att ligga på mage så han blir så glad när han lyckas ta sig från magläge till rygg :) ha ha. vår väderkvarn. han slapp febern helt. så skönt :D


idag kom frida och tyra på spontanbesök. det gillar vi. var ute och gick en runda sen tog dom bussen hem. jag har sytt fyra påsar idag till mamma. älskar min nya symaskin. den är sketansbra :)


ha ha, ludvig har ett nytt sätt för att somna. lägga snuffefilten över huet :) får gå och kolla mellanåt så han fortfarande andas. när han somnat så lyfter jag väck den. lilla älsklingen. sötast i hela vida världen.


nej nu ska denna mamman få ngt i magen.


ser framemot imorgon <3


        




I´m amazing.

 

Just the way I am.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards