This Is My Life

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Kim - 4 februari 2011 20:35

Idag blev det en tidig fredag. Storhandling stod på schemat. Så hela lilla familjen, eller ja inte wheenä å gogge   , stack till Maxi för att shoppa. Nu är frysen och kylen full igen. Och så körde vi till Öresund hundochkatt för att köpa mat till katterna. snacka om att dom är nöjda nu :) han är så jävla trevlig i den affären. rekomenderar ALLA som har djur i malmö att handla där. hjälpsam, social och enormt trevlig som fan. och givmild. sen hem för att tvätta och kolla lokalen. okej. alla ni som läser min blogg som kommer på Ludvigs dop ska veta att lokalen är sjukt liten. det kommer att bli trångt. så tyvärr kan jag inte bjuda alla dom jag vill. and that sucks. vi har bjudit våra familjer och närmsta vänner som vi har varit bjudna till på deras dop. och så givetvis my BFF/Ludvigs fadder. hade velat ha dit fler men nåja. så nu har vi beställt inbjudningskorten så dom borde la komma i veckan så vi kan skicka dom.


imorrn ska johan spela match. tidig match. sen blir det lördagsmys   


är så trött. borde kanske lägga mig?


kärlek

  

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards