This Is My Life

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Kim - 9 februari 2011 12:21

tusen tack för alla kommentarer <3 det ska jag syster. har fått en ram med tre ramar i en så ska hänga nga där :)


idag blev det en lång förmiddagspromenad, gick för att hämta Ludvigs paket. dock har hans giraffnapp utgått ur sortimentet (varför kan dom inte skriva det på sidan då????) och napphållaren kommer separat. men fick badleksakerna och skallran :) sen efter vår mysiga långa promenad i det otroligt fina vädret så gick vi hem. Ludvig vaknade och la sig i gymet (eller ja, jag la honom där) och jag satte igång för att dammsuga. Nu ligger Ludvig och sover gott i sin säng, konstigt, på dagarna är det inga problem för honom att ligga i kilen på sidan, men på nätterna är det. imorse när jag kom in för att ta honom så hade han vredit sig till rygg och låg å skrattade. precis som han sa, titta mamma, jag ligger på rygg om jag vill.. ha ha :) katterna har fått va ute på balkongen i det fina vädret och jag vädrar vårt sovrum.


 jag är helt slut. jag har inte sovit ordentligt på flera dagar + att jag äter så dåligt. vet inte varför. jo sömnen vet jag vad det beror på. och det är INTE Ludvig, han sover 12 timmar. men den här lilla söta saken med vita tassar och vit svanstipp. hon håller mig vaken. hon tycker inte att vattnet i skålen duger utan hon står och raffsar och vill in på toan för att dricka ur kranen. hade det inte varit för att jag är rädd att hon ska väcka Ludvig så hade jag låtit raffsa, för då tröttnar hon. nu tycker hon nog det är roligt när matte får springa upp och jaga henne... hon har såna perioder ibland, hoppas hon tröttnar snart...


bjuder på ett filmklipp på snackekatten som vill ut, dock hörs inte hennes snack så tydligt för jag råkade hålla för micen :)


 

just nu hade jag bara behövt en rejäl kram av min mamma. gud vad jag saknar henne. och så vill jag dricka öl med pappa. och pussa på mina syskonbarn. och mysa med min syster. ni är älskade och saknade


här är en bild på kilkudden.

  

och hans nya dreggellappar :) fina färger

  


nej nu ska jag vila lite.

fina vackra gogge får avsluta detta inlägg.

  

  


Av Kim - 9 februari 2011 12:17

Jag är med i en tävling på www.trintekulle.blogspot.com va med du också :) du tävlar om ett superfint halsband ifrån Miss Dee. Halsbandet är 80 cm långt och har ett värde av 439:-

    

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards