This Is My Life

Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Min "hemlighet"

Av Kim - 15 juni 2009 14:24

Som ni säkert alla har förstått som läser min blogg ofta så är jag mycket gladare nu för tiden och jag har kunnat uppdatera min planlista. Anledningen heter Johan. Jag har mått sjukt dåligt sen uppbrottet och hela tiden har jag hört orden "gå vidare". Jag har inte riktigt velat gå vidare för av ngn anledning så har jag velat vara kvar i det förflutna. Men sen träffade jag Johan via jobbet. Han frågade nga gånger om jag inte ville komma ner till Malmö. Först kände jag mig tveksam men sen gjorde jag det. Och jag är så glad för det. För han får verkligen mig att må bra. Han gör mig glad och han inser att mitt liv är värt att leva. Vi trivs bra ihop och vi ska fortsätta träffas för att se vad som finns. Skynda långsamt. Samtidigt som jag har varit så glad för detta så har jag känt oro för att berätta detta för Andreas. Eftersom vi är så bra kompisar och står varandra nära. Men han var glad för min skull. Visst känns det sa han, men han vill inte mista mig helt så vi är inte ovänner eller något alls. Och det känns himla skönt för mig. Allt ordnar sig till slut, men man ska inte skynda sig direkt som alla har påpekat för mig. För hade jag inte fått vara ledsen och ha sorg i den tid jag ville ha det så hade jag bara rusat in i ngt eller gjort ngt annat istället för att vänta tills det känns rätt. Och det gjorde det verkligen med Johan. Så jag är glad att jag inte lyssnade på andra utan att jag lyssnade på mig själv. Det enda som suger getballe är att han bor i Malmö. Förstår ni hur drygt det är att åka dem två timmar det tar med tåget? bah. Men samtidigt skönt att vi inte bor så nära varandra. För då har man sin egen tid och så ses man på helgerna. Det är så man skyndar långsamt. :) pluset är ju dock att vi har lyckats pricka in våra semestrar på samma veckor. Så det ska bli mysigt. Nu står jag bara inför tveksamheten om Vimmerbyveckan... Nåja, det känner jag hur jag ska göra när det börjar närma sig.


Men nu vet ni alla det, att Kim är glad. Och denna glädjen stavas Johan.

 
 
Ingen bild

annika

15 juni 2009 15:45

Grattis=)
Vad skoj Gumman=)
Kram

 
Ingen bild

Josse

15 juni 2009 19:34

Jag blir så glad av det här! Lyckan ler mot dig och fan vad underbart det är att höra detta! UNDERBART sötaste sötnos! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards